Avatar billede ping_pong Praktikant
22. marts 2007 - 10:54 Der er 1 løsning

Simpel mail form

Jeg søger et simpel mail form script til at sende de oplysninger i mit script.
Det skal kunne sende en eller flere af de ”checkbox” til en mail adr.

<?

      $arbejdstoj = mysql_query("SELECT * FROM arbejdstoj ORDER BY id desc LIMIT 1");
      while ( $get_arbejdstoj = mysql_fetch_array($arbejdstoj))
    {
    $tshirt = $get_arbejdstoj["tshirt"];
    $sweatshirt = $get_arbejdstoj["sweatshirt"];
    $bukser = $get_arbejdstoj["bukser"];
    $overalls = $get_arbejdstoj["overalls"];
    $jakke = $get_arbejdstoj["jakke"];
    $sko = $get_arbejdstoj["sko"];
    $vest = $get_arbejdstoj["vest"];
    $korte_bukser = $get_arbejdstoj["korte_bukser"];

    echo "";
}
?>

<form method=post>
<TABLE BORDER=0 CELLSPACING=1 CELLPADDING=0>
<TR VALIGN=center ALIGN=left>
    <TD WIDTH=200 bgcolor=white><input type=checkbox name=tshirt>T-shirt str. <b>$tshirt</b></TD>
</TR>
<TR VALIGN=center ALIGN=left>
    <TD WIDTH=200 bgcolor=white><input type=checkbox name=sweatshirt>Sweatshirt str. <b>$sweatshirt</b></TD>
</TR>
<TR VALIGN=center ALIGN=left>
    <TD WIDTH=200 bgcolor=white><input type=checkbox name=bukser>Bukser str. <b>$bukser</b></TD>
</TR>
<TR VALIGN=center ALIGN=left>
    <TD WIDTH=200 bgcolor=white><input type=checkbox name=korte_bukser>Korte bukser str. <b>$korte_bukser</b></TD>
</TR>
<TR VALIGN=center ALIGN=left>
    <TD WIDTH=200 bgcolor=white><input type=checkbox name=overalls>Overalls str. <b>$overalls</b></TD>
</TR>
<TR VALIGN=center ALIGN=left>
    <TD WIDTH=200 bgcolor=white><input type=checkbox name=jakke>Jakke str. <b>$jakke</b></TD>
</TR>
<TR VALIGN=center ALIGN=left>
    <TD WIDTH=200 bgcolor=white><input type=checkbox name=sko>Sko str. <b>$sko</b></TD>
</TR>
<TR VALIGN=center ALIGN=left>
    <TD WIDTH=200 bgcolor=white><input type=checkbox name=vest>Vest str. <b>$vest</b></TD>
</TR>
</TABLE>

<input type=submit name=send value=Send tilmelding>
</form>
Avatar billede ping_pong Praktikant
28. december 2008 - 20:50 #1
lukke tid :(