Avatar billede frankbs Nybegynder
24. marts 2007 - 09:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan kan jeg få mine vinduer til altid at være maks størrelse?

Hver gang jeg åbner for min browser er vinduet meget lille, og jeg skal selv maksimere det ved at trykke på det lille vindue i højre hjørne.
Jeg ved at man på en eller anden måde kan gøre noget så den altid vil åbne i maksimal størrelse, men hvordan?
Avatar billede hub Nybegynder
24. marts 2007 - 14:44 #1
Hold shift nede og træk vinduet til den ønskede størrelse. Luk vinduet på den røde firkant med krydset samtidig med at du beholder shift nedtrykket.
Avatar billede frankbs Nybegynder
24. marts 2007 - 14:55 #2
Tak