Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
27. marts 2007 - 19:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fejl i Printerinstallation

Jeg kan ikke installerer min printer. Jeg har tilsluttet den korrekt, men når jeg tænder den, kommer følgende lyd: http://michaelb.dk/lyd.wav

Hvad er der galt?
Det er en HP psc 1315 og den har virket inden jeg formaterede min computer. Jeg har forsøgt at installere HPs driver, men uden held.

Venligst, Michael
Avatar billede off-line Nybegynder
27. marts 2007 - 20:14 #1
Man skal vist installere driver CDén før man tilslutter printeren. Men det har du
måske også gjort?
Avatar billede off-line Nybegynder
27. marts 2007 - 20:19 #2
Ps. jeg tror lyden betyder "hardware fail"
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
27. marts 2007 - 20:39 #3
der er to lyde, den første betyder 'enhed tilsluttet' (printeren)
den næste lyd der kommer umidelbart efter betyder 'enheden er ikke tilsluttet' (der mangler en driver)
du har tilsluttet printeren med et usbkabel INDEN du installerede driveren til den

start med at afinstallere alle de drivere du har forsøgt dig med, derefter skal du en tur ind i enhedshåndteringen og fjerne printeren derfra, fjern nu usbkablet og genstart maskinen.
du skulle nu være i stand til at installere driverne, den siger selv til når du skal sætte usbkablet i.
Avatar billede hcma Novice
27. marts 2007 - 21:25 #4
din printer/driver/software SKAL installeres i en helt bestemt rækkefølge. prøv at tage et kig på din manual.
gotfred er inde på noget af det rigtige ;o)
Avatar billede hcma Novice
27. marts 2007 - 21:27 #5
Avatar billede off-line Nybegynder
30. marts 2007 - 15:54 #6
Fandt du ud af det?
Avatar billede michaelb.dk Nybegynder
25. juli 2007 - 17:53 #7
det løste sig selv da jeg købte en ny computer :-)