Avatar billede langfinger Nybegynder
05. april 2007 - 11:07 Der er 2 kommentarer

Problem med printer

Hej

Jeg har et problem med min printer, efter at jeg fik ny stationær computer. Driveren er installeret og lader til at fungere. Men når jeg printer en side ud, skriver den kun de første 2-3 linier ud og spytter derefter papiret ud som var det færdigprintet.
Men det er det ikke...

Hvad kan problemet være?
Avatar billede langfinger Nybegynder
06. april 2007 - 17:13 #1
Ingen der kan hjælpe mig?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
13. april 2007 - 11:47 #2
Prøv at se i C:\WINDOWS\System32\spool\PRINTERS

Hvis der ligger filer her, så slet dem. Det vil være fra et evt. forlist printerjob, og det kan godt drille på den måde du beskriver.