Avatar billede dmcn Praktikant
09. april 2007 - 14:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at finde artikel

Så skal vi på jagt! :) På et af de danske nyhedssites, har der, i løbet af 2007, været en artikel om stress - artiklens indhold var, at IT-ansatte, der arbejder i hovedstadsområdet/Sjælland, lettere bliver stressede, end deres kolleger i andre dele af landet.
Både jeg og kæresten er 100% sikre på, at vi har læst artiklen, men vi kan simpelthen ikke finde den, og vi kan selvfølgelig ikke huske hvor den har været samt hvem, der har lavet undersøgelsen. Et abonnement til www.infomedia.dk ville formentlig gøre søgningen lettere, men det har vi selvfølgelig ikke.

Kan I hjælpe? :) Point gives til den, der linker til en artikel, der bekræfter ovenstående udsagn - altså, at IT-ansatte i hovedstadsområdet lettere stresses.
Avatar billede dmcn Praktikant
09. april 2007 - 16:03 #2
Hej Erik,
Close, but no cigar - vi har luret på CW's lønstatistik, men på intet tidspunkt sammenligner de stress med bopæl, hvilket er det vi specifikt søger. Måske man kan lokke tallene ud af dem ved at skrive til dem... :)
Avatar billede ravnemor Juniormester
09. april 2007 - 16:41 #3
Avatar billede dmcn Praktikant
09. april 2007 - 18:40 #4
Desværre heller ikke. :( Det er ganske sandsynligt, at det er i den "almindelige" dagspresse, jp.dk, berlingske.dk, politiken.dk osv. - vi har bare ikke kunnet finde det.
Avatar billede dmcn Praktikant
27. september 2007 - 12:52 #5
Hm, jeg må hellere få lukket her. Tak for jeres tid og forsøg. :)