Avatar billede hirayz Nybegynder
09. april 2007 - 16:59 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Power Indicator fejl - gfx kort får ikke nok strøm

Får en fejl i windows: http://img225.imageshack.us/img225/3108/msgeu9.jpg

Får den ca. 250 gange som så får min pc mere eller mindre til at gå ned...

Begyndte idag, har aldrig haft problemet før, har ikke ændre på noget i win eller hardware, eneste jeg har gjort er at slukke min computer inat, hvilket jeg ellers aldrig gør

Kan den være for varm ? har checket alle blæserne de virker fint alle sammen.

grafik kort gpu er ca 60 grader, siger nvidia kontrol panel

Har nyeste drivers fra nvidia

håber i kan hjælpe :D
Avatar billede screem_brille Novice
09. april 2007 - 17:04 #1
det kan sagtens skyldes din PSU, og det at du har haft den slukket (især hvis maskinen normal altid står tændt, og har gjort det nogle år)
Avatar billede haverslev Novice
09. april 2007 - 18:02 #2
Har du en del USB enheder tilkoblet ?

Hvis ja, så prøv at fjerne dem og lade den starte op uden nogle af disse enheder tilkoblet.
Når den så har kørt i et stykke tid, så smid en af USB enhederne på og lad den køre med den i nogle minutter. Herefter gentager du proceduren med alle dine enheder, indtil de alle er tilkoblet.
Avatar billede hirayz Nybegynder
09. april 2007 - 18:24 #3
Har kun min mus sat til usb, tvivler på det er det...

min strømforsyning blir godt nok lidt varm, ku godt være den skulle skiftes ud til en ny og lidt større model
Avatar billede haverslev Novice
09. april 2007 - 18:34 #4
En USB mus er ikke nok til det - skrev også en del enheder tilkoblet.
Hvor mange watt er din PSU på ?
grafikkortet trækker nok i sig selv, et sted mellem 330-380W, så din PSU skal minimum være på 400-420W
Avatar billede hirayz Nybegynder
10. april 2007 - 21:34 #5
fik sat en anden psu i, virker fint nu, den gamle var kun på 200W O_o

smid svar så får i begge point
Avatar billede screem_brille Novice
10. april 2007 - 21:35 #6
svar
Avatar billede haverslev Novice
10. april 2007 - 21:38 #7
200W ! - Utroligt at den kunne holde sige kørende uden at brokke sig, men den tid der er gået godt kommer da ikke skidt igen ;o)