Avatar billede roed Nybegynder
12. april 2007 - 21:43 Der er 1 løsning

Kan ikke læse drev efter opgradering?

Efter at jeg har opgraderet en pc (lavet ny installation) til Vista på min C-partition, som er en seperat disk, kan Vista ikke læse min anden harddisk som jeg ikke har rørt under installationen.
Den siger at den skal formateres, men som sagt så ligger der en masse data på den så det er ret kritisk at den siger formatering.
Nogen som kender til dette???
Avatar billede roed Nybegynder
18. april 2007 - 19:35 #1
Problem løst. Viste sig at Vista åbenbart har en mega bug i installationen, så den smider alle partitions oplysninger! Alle data var dog stadig på disken og dem kunne jeg få ud med EasyRecovery Professionel fra http://www.ontrack.com/. Dyr fornøjelse men det virkede.

For at undgå dette vil jeg foreslå at pille alle harddiske ud INDEN men opgraderer til Vista, og kobler dem på bagefter. Så burde der ikke være noget problem!!!