Avatar billede webmasterdk Praktikant
26. april 2007 - 08:09 Der er 1 løsning

Proliant og SmartStart version

Hej.
Jeg har købt en brugt ML370 G2.
Af software til den, har jeg hentet ver. 7.7 af SmartStart som er den nyeste dertil ifølge HP's hjemmeside.
Så valgte jeg jo selvfølgelig at teste serveren igennem med denne CD.
Den melder så fejl på nogen af diskene.
Nu siger sælger så, at det skyldes den SmartStart er for ny, og jeg istedet skal bruge Ver.4.7, og den så ikke vil vise fejl.
Nu har jeg ikke lige fundet 4.7, men 5.5 kan jeg se er fra aug. 2002.

Men hvis jeg tester med 4.7 og den ikke viser fejl, er det så ikke bare fordi den ikke kan genkende mit hardware?!
Avatar billede webmasterdk Praktikant
26. juli 2007 - 13:07 #1
lukker..