Avatar billede christoffero Nybegynder
30. april 2007 - 17:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vista Basic, kan fint se wifi routeren, men ikke logge på?

Hej, sidder og skal have sat 2 konfi-bærbare op til trådløst netværk, helst inden fredag, da de skal gives i gave der.

Mit problem er, computerne kan godt se access pointet (D-link DWL-G700AP) men ikke logge på det, den eneste fejl jeg får er "Windows kunne ikke oprette forbindelse til det <access pointets navn>
Har prøvet at bruge de forskellige slags keys, altså WPA, PSK osv. Men kommer ikke rigtig videre
Bærbarene er af mærket Acer model 5051AWXMi.

Hvis nogle har en ide om hvad der kan være galt eller forslag til hvad jeg kan prøve så skriv venligst i en fart. :-)
Avatar billede ctv! Nybegynder
30. april 2007 - 18:03 #1
hvis du fjerner sikkerheden på routeren, får du så adgang?

Prøv først og fremmest at opdatere driverne til det trådløse netværkskort.
Avatar billede christoffero Nybegynder
30. april 2007 - 19:12 #2
Ja, har prøvet at slå det helt af, problemet er stadig det samme.

Prøver lige at checke om der er en ny version, et andet problem er at denne model ikke er listet på deres site, og supporten er selvfølgelig lukket for idag :-)
Avatar billede christoffero Nybegynder
09. januar 2008 - 18:40 #3
Problemet var routeren skulle opdateres.