Avatar billede webroel Nybegynder
30. april 2007 - 22:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Billedsektion i PHP

Jeg står og skal bruge en billedsektion udviklet i PHP med tilhørende MySQL database.

Opgaven:

- En admin skal kunne logge sig ind på siden og kunne uploade og slette billeder på hjemmesiden, samt ændre billedtekster.

- Billederne skal kunne gemmes i 12 forskellige mapper alt efter emne.

- PHP koden skal implementeres i en allerede eksisterende HTML kode, og skal derfor være bygget så simpelt op som overhovedet muligt. Når en bruger klikker sig ind på en af de 12 mapper, skal indholdet af mappen vises i to kolonner med billederne i 100x100 px og med et identifikationsnummer under hvert billede. Brugeren skal så kunne klikke på billedet og få det i en større version, hvor en billedtekst (den som admin skal kunne redigere) skal stå under billedet.

Skal bruges til:

Umiddelbart ville jeg selv godt kunne lave dette, men da mit PHP er noget rustent, foretrækker jeg at få en anden til det, da jeg står og skal bruge det rimelig hurtigt, og ikke selv har overskud til at lave det. Det skal bruges på en privat side til at administrere en rimelig mængde billeder på en nem og overskuelig måde.

Betaling:

Billigste og hurtigste får opgaven. Som jeg ser det, er det en ideel opgave for folk der ligger inde med et lignende system som bare lige skal rettes lidt til.

Interesseret i at tjene lidt hurtige penge? Kontakt mig på: webroel@hotmail.com (Også MSN)
Avatar billede blach Nybegynder
30. april 2007 - 22:54 #1
ItConcept (www.itconcept.dk) har en fin CMS-løsning som kan det du eftersøger. Og til få penge.
Avatar billede JoeX2 Praktikant
01. maj 2007 - 09:27 #2
http://gallery.sf.net kan også hvad du nævner og du kan sætte den ind i et eksisterende site og tilpasse dens tema.
Avatar billede lesp Nybegynder
01. maj 2007 - 18:40 #3
Jeg kan ordne det MEGET billigt. Jeg har før arbejdet med den slags. Kontakt mig på bratsch@ofir.dk for en god pris.
Avatar billede webroel Nybegynder
21. september 2010 - 22:19 #4
Opgaven er udført