Avatar billede prof2 Nybegynder
08. maj 2007 - 22:42 Der er 1 løsning

AJAX: Dynamisk antal hover menus

Jeg bruger ASP.NET med AJAX extensions.

Jeg har brug for at lave en menu ud fra en database, men jeg er i tvivl om hvorledes dette gøres, da jeg bruger AJAX Coltrol Toolkits Hover menu.

Er det på nogen måde muligt at lave et arbitrært antal hover menus i min ASP.NET kode?

Jeg kan oprette panels i koden, men jeg ved ikke hvordan (hvis det kan lade sig gøre), jeg skal oprette Hovermenu extenders, til at styre de panels.

Alt hjælp er velkommen!
Avatar billede prof2 Nybegynder
12. juni 2007 - 19:05 #1
svar