Avatar billede hgj Praktikant
09. maj 2007 - 13:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke føje hjemmesider til favoritter i MS Vista

Hver gang jer vil føje en hjemmeside til favoritter, kommer der en meddelse op:

Windows Internet Explorer

x-side kan ikke oprettes

Uspecificeret fejl

Hvorfor fanden gør den det, og er der en måde at løse dette.

Computeren jeg har købt med Vista er ikke mere end 14 dage gammel, men har ikke haft brug for funktionen før idag.
Avatar billede langthjem Nybegynder
09. maj 2007 - 13:43 #1
Lytter lige med ;-)
Avatar billede hgj Praktikant
18. maj 2007 - 23:46 #2
Lukker
Avatar billede kaarde Nybegynder
28. maj 2007 - 11:34 #3
Er der nogle der fandt en løsning på ovenstående?
Avatar billede hgj Praktikant
29. maj 2007 - 21:57 #4
Det tror jeg ikke der var, har i samme problem?
Avatar billede kaarde Nybegynder
29. maj 2007 - 23:17 #5
Ja, jeg kan kopiere genvejen ud på skrivebordet (drag'n'drop) og derefter trække den ind i mappen i browseren. Men det er jo lidt af en omvej.

Til orientering kan jeg sige at jeg til at starte med har kopieret mine bogmærker fra XP over på Vista, det er det eneste unormale jeg kan komme itanke om

Fejlen komme ikke hvis man højreklikker på IE ikonet og siger kør som admin, dette gav mig anledning til at kigge på rettigheder på min mapper med favoritter, med der har jeg fuld kontrol.

P.s. der kan sagtens tilføjes genvejen i undermappen hyperlinks, som er "system" oprettet :-)
Avatar billede hgj Praktikant
30. maj 2007 - 11:48 #6
Har gjort på selv samme måde. Men det sku da irriterende at det ikke funger som det skal. Og så alle de skide restriktioner man hele tiden løber ind i og skal deaktivere. Træls.

Nå men der er jo så ikke en egentlig løsning, altid noget jeg ikke er den eneste.