Avatar billede kbruun Nybegynder
17. maj 2007 - 10:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ethernet controller

JEg har lige formateret min IBM R51 og prøver at reetablere mit trådløse netværk, men dette er ikke just en succes. Når jeg kigger i min hardware profil, kan jeg se at "ethernet controlleren" ikke er installeret ordentligt.
Hvorfor er den ikke det?
Ligger de drivere ikke default i WinXp?
Hvordan får jeg installeret den ordentligt?
Hvad gør jeg galt?
Er der et liv efter døden?
Avatar billede zynzz Praktikant
17. maj 2007 - 10:36 #1
Hvis det er driveren der mangler, ville jeg nok først gå ind på IBM`s hjemmeside:

http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.do?sitestyle=lenovo&lndocid=MIGR-55029

Men det kan også være hardwaren går i konflikt med en anden hardware...
Avatar billede kbruun Nybegynder
17. maj 2007 - 10:48 #2
Takker - problemet er løst.
Avatar billede jarlskov Nybegynder
17. maj 2007 - 14:00 #3
Var der så et liv efter døden?
Avatar billede zynzz Praktikant
17. maj 2007 - 18:02 #4
Hvis det var mig du ville give point, skal jeg ligge et svar, dernæst skal du acceptere det svar, gøres i bunden af denne form...

Jeg ligger et svar, så kan du selv bestemme om jeg skal have eller ej... :)