Avatar billede landhj Nybegynder
26. maj 2007 - 21:48 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

google søgeord kan ikke ses

Når jeg skriver et søge ord  i google kommer det ikke frem i teksten når den har fundet emnet , der er et mellemrum , hvor ordet burde stå, er der andre der har oplevet det og hvad skal der gøres???
Mvh.
Kenneth
Avatar billede bufferzone Praktikant
26. maj 2007 - 21:51 #1
Det kunne lyde som om du er blever forsøgt hijacket men at noget er gået galt
Avatar billede boxer Nybegynder
26. maj 2007 - 21:51 #2
Hos mig er er søgeordet markeret med FED.?

Det må næsten være noget i dine browserindstillinger, hvilken tekststørrelse kører du med?
Avatar billede landhj Nybegynder
26. maj 2007 - 21:56 #3
hvor kan jeg se tekst størrelsen??
Avatar billede boxer Nybegynder
26. maj 2007 - 22:35 #4
Oppe i toppen af browseren vælger du Vis -> Tekststørrelse
Den skal stå til normal (firefox) eller mellem (Internet Explorer)
Avatar billede boxer Nybegynder
27. maj 2007 - 01:03 #5
Ellers må du lige tage et screenshot og uploade det til http://www.peecee.dk/
Avatar billede landhj Nybegynder
28. maj 2007 - 22:55 #6
Kigger jeg det forkerte sted ? der står enten :Størst , større, mellem,mindre og mindst
Avatar billede boxer Nybegynder
28. maj 2007 - 23:14 #7
Nej, den er god nok.
Jeg skriver også mellem til Internet Explorer.

Gælder det ALLE søgeord?
Avatar billede landhj Nybegynder
29. maj 2007 - 07:34 #8
ja
Avatar billede landhj Nybegynder
29. maj 2007 - 08:40 #9
Hvis der er fundet flere sider under søgningen og der hvor man vil trykke (næste side)er" næste "også usynlig ,men man kan godt trykke på stedet og den skifter så til næste side , underligt
Avatar billede landhj Nybegynder
06. juni 2007 - 22:52 #10
jeg ved ikke hvad der er sket , nu virker det, hvad med points??
Avatar billede boxer Nybegynder
06. juni 2007 - 23:14 #11
Dem tager du bare selv - jeg løste jo ikke problemet.
Avatar billede landhj Nybegynder
06. juni 2007 - 23:16 #12
der var jeg vist for hurtig, den bliver åbenbart ved med at undlade at vise de ord man skriver , hjæææælp
Avatar billede boxer Nybegynder
06. juni 2007 - 23:53 #13
Vi skal nok prøve en geninstallation eller repair af internet explorer.
Hvilken version bruger du?
Avatar billede landhj Nybegynder
07. juni 2007 - 22:08 #14
hvordan kan man se hvilken version af internet explorer man bruger??
Avatar billede landhj Nybegynder
21. juni 2007 - 17:41 #15
Jeg har downloaded et program , men der hvor man kan trykke eller markere er der bare et sort felt så jeg kan ikke se hvad der står
Avatar billede landhj Nybegynder
29. maj 2008 - 20:22 #16
Har fået det til at virke efter at have kørt en skanning med tune up utillities.Jeg havde fuldstændigt glemt at afslutte denne tråd og hvordan med dine points
Avatar billede landhj Nybegynder
01. april 2009 - 18:49 #17
ok