Avatar billede mat Nybegynder
31. maj 2007 - 13:09 Der er 1 kommentar

ftp site kan ikke finde klasser i App_Code

Hej

Jeg sidder med et site oprettet via ftp i Visual Web Developer 2005 Express Edition.

Der er ingen problemer når jeg opretter web forms, det compiler og virker helt fint.
Men så snart jeg opretter en ny klasse ("Add New Item > Class") spørger Visual Web Dev om jeg vil ligge klassen i App_Code folderen, hvilket jeg svarer ja til.
Problemet er nu at når jeg kompilerer kommer fejlmeddlelsen;

"CS0246: The type or namespace name 'mat_TEST' could not be found (are you missing a using directive or an assembly reference?)"

Line 16:    protected void Page_Load(object sender, EventArgs e)
Line 17:    {
Line 18:        mat_TEST mt = new mat_TEST();
Line 19:    }

Dvs ved instancieringen af min klasse.

Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor compileren tilsyneladende ikke vil finde mine cs filer når de ikke længere hedder .apsx.cs (som den jo ikke har problemer med)?

mvh mat
Avatar billede mat Nybegynder
31. maj 2007 - 13:59 #1
Debuggeren peger på min instanciering og siger "Unreachable code detected".

Min klasse (mat_TEST.cs) ligger som sagt i App_Code mappen og ser blot således ud;

using System;
using System.Data;
using System.Configuration;
using System.Web;
using System.Web.Security;
using System.Web.UI;
using System.Web.UI.WebControls;
using System.Web.UI.WebControls.WebParts;
using System.Web.UI.HtmlControls;

/// <summary>
/// Summary description for mat_TEST
/// </summary>

public class mat_TEST
{
    public mat_TEST()
    {
        //
        // TODO: Add constructor logic here
        //
    }