Avatar billede moroax Nybegynder
03. juni 2007 - 00:14 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Proff design søges

Til ombygning/opdatering af vores side søges Grafikker som virkelig kan løfte et site op til det unikke

Vi forestiller os noget i stil med TDC.dk
og det vi skal bruge er:

Indhold fra www.deZari.dk og www.vandvaeg.dk skal køre på siden
(nuværende logo er på xtest.dk - det benytter vi idag på brevpapir, visitkort m.m. - så det - eller et der ligner (bare smukkere) må meget gerne indgå i projektet - og JO, HVIS du sidder med en fed idé til nyt image/logo er vi åbne for denne mulighed også...)

* Fameblads system med flot grafisk underlag.
(gerne en smule flash - uden at overdrive ;-D )
Fgl. faner/menupunkter skal bruges:
1. Erhverv
2. Hjemmet
3. Haven
4. Service

* Derudover skal der bruges nogle menubjælker, knapper m.m.

* Samt der er 2 andre sider/projekter som skal have samme stil - bare i andre farver...

Point gives til bedste forslag - og mulighed for fast samarbejde.....

// René...
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. juni 2007 - 10:03 #1
Du forventer da vel ikke at super dygtige designere arbejder for point vel? Og da slet ikke når du skal bruge designet kommercielt.
Avatar billede lund_dk Praktikant
03. juni 2007 - 17:35 #2
Jeg vil gerne hjælpe, men da ikek for point - da jeg ikke ligefrem kan bruge mine point nede i supermatkedet eller til varme i huset..

Dit projekt er stort, og tror ikke du kan forvente nogen sætter sig ned gratis og laver det for dig..

Så der skal knaster på bordet..
Avatar billede moroax Nybegynder
03. juni 2007 - 20:47 #3
Hmmm...
2 har svaret, men åbenbart ikke læst hele teksten

Citat: "Point gives til bedste forslag - og mulighed for fast samarbejde...."

Hvis i læser nogle af mine gamle indlæg, kan i jo se jeg SELV er ret kraftigt imod exp. psykotiske point system, som mange desværre har svært ved at holde ude for den virkelige verden...

// MoRoax...
Avatar billede triple-x Nybegynder
03. juni 2007 - 21:01 #4
Jeg kan stadig ikke se hvor du udlover betaling? Du skriver point gives for bedste forslag, altså du vil have en masse grafikere skal sidde og arbejde gratis for dig, derefter vil du vælge og vrage, hvorefter du MÅSKE vil overveje et samarbejde.

Er det korrekt forstået?
Avatar billede moroax Nybegynder
03. juni 2007 - 21:10 #5
Næ...
Avatar billede moroax Nybegynder
03. juni 2007 - 21:14 #6
Jeg BEDER om et OPLÆG - IKKE et færdigt design som er klippet ud og fint puttet ind i html koder med ALT mit indhold

- BEDSTE forslag/stil/designoplæg/grafik KAN såfremt vi bliver enige om prisen føre til fast samarbejde - som i jeg ringer til den udvalgte hvergang der skal laves grafik !!..

Capische ??..
Avatar billede lund_dk Praktikant
03. juni 2007 - 21:44 #7
Hej

Jeg har et tidligere design, som aldrig blev til noget, og dette kunne måske have din interesse, rent opbygningmæssigt..

se www.referencer.lund.dk/puredesign/

Tag dig ikke af æøå fejlene :P
Avatar billede lund_dk Praktikant
03. juni 2007 - 21:55 #8
Og kan desuden henvise til www.lund.dk - hvis du vil vide lidt mere om mig og mine kompetencer.
Avatar billede moroax Nybegynder
03. juni 2007 - 22:50 #9
Hej Lund,

tror faktisk lige den side/ idé minder om noget der kan bruges, har kigget din øvrige liste igennem, og du rammer ind i mellem noget godt grafik...

- hvor godt udviklet er dit CMS system ??..
> jeg har selv bygget et, med shop og diverse moduler, og skal til og igang med en ret stor opdatering...

prøv at smide en mail på info@deZari.dk
Avatar billede moroax Nybegynder
03. juni 2007 - 22:51 #10
- Hov, laver du mon flash ??..

- for det SKAL vi også snart bruge til bannere, topgrafik m.m.
Avatar billede lund_dk Praktikant
04. juni 2007 - 08:32 #11
moroax: Flash kan jeg desværre ikke klare, der må du have en anden mand ind over, hvis det er.

Jeg har ikke et 100% færdigt CMS system, da CMS system, er meget forskelligt fra kunde til kunde. Derfor har jeg de grundlæggende koder, som jeg tilpasser til behovet.
Avatar billede moroax Nybegynder
08. juni 2007 - 18:44 #12
>> Lund, jeg venter stadig på mail fra dig ;-)
Avatar billede moroax Nybegynder
12. februar 2008 - 08:21 #13
:(