Avatar billede c-p-h Nybegynder
04. juni 2007 - 23:58 Der er 1 kommentar

Hvilket program til podcast og video podcast

Hvilket program kan anbefales til at holde styr på RSS feeds med video podcast og lyd podcast.

Ønsker et program som automatisk tjekker de RSS feeds man opgiver, og downloader filen. Så kan jeg derefter overføre dem til min afspiller.

Ved ikke om Itunes tilbyder den funktion, men ønsker et andet program. Hvad kan anbefales?
Avatar billede jqrn Mester
16. august 2009 - 15:40 #1
Jeg har prøvet lidt med Primetime Podcast Receiver. Det er ret enkelt og gratis.

Jeg kan fint lave abonnementer, hente de nyeste (nu eller i baggrunden osv). Jeg kopierer så til et memorykort hvorfra jeg afspiller på min tlf. Man kan lave playlister til bl.a WMP.

Men jeg har dog et problem, jeg skal selv slette det jeg har hørt - jeg kan ikke se at der bliver sat en attribut eller lign. når filen er afspillet :-(