Avatar billede hilfe Nybegynder
08. juni 2007 - 11:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Spil hakker når jeg spiller med Vista

Hejsa

Kan nogen hjælpe mig?

Har lige anskaffet en bærbar pc med 2x512 MB ram.
Men jeg har et problem når jeg f.eks. spiller fifa 07 eller worms:
Det hakker vildt. Det gør det ikke på min gamle pc, som har windows xp. Hvordan kan jeg modvirke hakken?

Pleace help!!
Avatar billede goldmoon Nybegynder
08. juni 2007 - 11:06 #1
Skaf 1 gb ram mere. Vista er ret krævende.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. juni 2007 - 20:07 #2
Goldmoon> Nope - div. ekstra funktioner i Vista bliver disablet når man spiller - netop fordi Vista er så krævende :)

hilfe> Har du opdateret div. grafikkortsdrivere?
Avatar billede hilfe Nybegynder
17. august 2007 - 18:02 #3
Har lige løst problemet. Det var strømstyringen der tog al hukommelsen. Den satte jeg til "bedste ydelse" og så skal jeg love for det gik stærkt! Troede ikke det kunne gøre så meget forskel, men nu kan jeg spille det med fuld grafik, uden det hakker det mindste:-)