Avatar billede trer Nybegynder
12. juni 2007 - 08:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Printer og kuverter?

Hej

jeg ved at der findes nogen printere der selv kan stoppe udskriften i en kuvert så den er klar til forsendelse. Men findes sådanne printere i et prisleje hvor man kan komme i nærheden af dem som privatperson / enkeltmandsfirma?

Kan nogle hjælpe med producenter & model navne samt prisniveauer?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
12. juni 2007 - 09:37 #1
Jeg tror du tænker på kuverteringsmaskiner. Fandt lige hurtigt 2 producenter på Google:

http://www.mailtech.dk/katalog.asp?t=1&ID=1577
http://www.scani.dk/Default.asp?ID=53

Men hvis du selv søger på kuverteringsmaskine, finder du nok flere.

Hvis prislejet er for højt, kan du jo også overveje at få andre til at kuvertere for dig. Denne type virksomhed er der rigtig mange af.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
10. juli 2007 - 20:54 #2
Fandt du ud af noget?
Avatar billede trer Nybegynder
07. december 2008 - 10:32 #3
Hej Sheriff

Læg et svar, så kan du få dine point.  Beklager ventetiden.

Mvh
Troels
Avatar billede thesheriff Nybegynder
07. december 2008 - 11:38 #4
...
Avatar billede trer Nybegynder
07. december 2008 - 17:50 #5
Åbenbart er min mail-notifikation på svar/indlæg røget...