Avatar billede martinb82 Nybegynder
18. juni 2007 - 00:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Værktøjer til planlægning af site

Hey

Er der nogen af jer der har nogle gode forslag til værktøjer jeg kan bruge til at planlægge et site? Her tænker jeg på flow-diagrammer, site diagrammer, og hvad der ellers hører til?

Jeg er ikke så meget inde i hvordan man rent praktisk har et forløb med design af hjemmesider, så jeg håber jeg kan få lidt hjælp her.

Altså det jeg skal er at jeg skal lave et lettere komplekst site, og jeg ville gerne lave mit forarbejde ordentligt inden jeg går igang med at kode, så jeg har et godt overblik over det samlede projekt.

Hvis i har nogle gode forslag til programmer man kan "planlægge" databaser i, må i også meget gerne komme med dem...
Avatar billede kazo.dk Nybegynder
23. juni 2007 - 15:34 #1
Microsoft Project er meget brugt, når en form for produktionsproces skal planlægges. Det er godt, at bruge for, at holde styr på hvilke opgaver, der skal løses, for at kunne gå videre i forløbet.
Avatar billede martinb82 Nybegynder
23. juni 2007 - 16:22 #2
Ja, men det var nu mere programmer til løsning af de enkelte design opgaver jeg søgte. Indtil videre bruger jeg Visio...
Avatar billede martinb82 Nybegynder
22. januar 2010 - 12:36 #3
Lukker