20. juni 2007 - 09:34 Der er 5 kommentarer

Fladskærms battle

Hej,

Jeg har fundet to 32'' fladskærme, men ved ikke så meget om det, så vil spørge jer, hvilket der er det bedste. Jeg skal ikke bruge skærmen til andet end at se alm. tv på. De to skærme er:

http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=385159
og
http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=237514

Umiddelbart hælder jeg selv mest til den første, men det er udelukkende pga. udseendet.

Tak for hjælpen!
Avatar billede evildoctor Praktikant
20. juni 2007 - 09:41 #1
Ved ikke noget om ovenstående 2 skærme.
Her kan du dog få et 46" sat ned til 1/2 pris, omkring 8500.00;
http://www.laptops.dk/product_info.php?cPath=63_101&products_id=1442&osCsid=bd17f37bf591fd4764af97473ac76906
Avatar billede thegenuine Praktikant
20. juni 2007 - 10:14 #2
Prøv ved Alfaview ;o)
Avatar billede thegenuine Praktikant
20. juni 2007 - 10:15 #3
Du kan også forsøge ved www.flatpanels.dk, da der sidder et par eksperter på det område.
20. juni 2007 - 13:12 #4
hehe...tak for svarene!

evildoctor -> Nu er der jo en grund til at jeg skriver 32'' i mit spørgsmål. Jeg skal flytte ind på et kollegieværelse, der simpelthen ikke tillader mere end de 32, men ellers et godt tilbud, hvis man har plads.

thegenuine -> Har selv overvejet det, men synes folk har været så negative omkring dem her på det sidste ;-) Jeg har lige skrevet til Rasmus fra flatpanels.dk, og spurgt om han ikke lige kunne give sin mening til kende. Nu må vi se hvad han siger.
Avatar billede evildoctor Praktikant
20. juni 2007 - 23:33 #5
Arh - man har ALTID plads til et 46"...
Så må du bare have en mindre seng, eller noget c,")