Avatar billede kunze Nybegynder
20. juni 2007 - 18:29 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Torrentbytes.net - What happened?

Hej.

Er der nogen af jer derude som ved, hvad der er blevet af www.torrentbytes.net? Det er vel efterhånden et par uger siden, at siden pludselig ikke var tilgængelig - and it's been like that ever since.

Har den skiftet navn, ny URL, har nogen pillet den ned?

Mange hilsner,
Simon
Avatar billede webudvikleren Nybegynder
20. juni 2007 - 18:35 #1
"I have not been able to get in to torrentbytes since last sunday when I try to log in I just get this message - You are either behind proxy or using ISP/IP (***.***.***.**) which is not qualified to use www.torrentbytes.net.
If you want your IP to be added to our access list, please contact staff.

The problem is there dosent seem to be any way I can contact staff.
Is there any way anyone can help me with this problem"

http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/411100
Avatar billede kunze Nybegynder
20. juni 2007 - 18:44 #2
Det er fra 2006 :-)
Avatar billede old-faithful Praktikant
20. juni 2007 - 20:07 #3
Jeg har lige prøvet dit link, og siden virker heller ikke når jeg prøver.

Hvis det er et torrent site er det vel ikke helt utænkeligt at siden er blevet lukket efter trusler om sagsanlæg eller lignende?
Avatar billede kunze Nybegynder
20. juni 2007 - 21:11 #4
Det er en Torrentsite, jeg formoder at den nok desværre er pillet ned ligesom Piratebay blev det i en periode.

Jeg må vel vente og se, før eller siden kommer der forhåbentlig en nyhed om det somewhere :o(
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
20. juni 2007 - 21:18 #5
Avatar billede kunze Nybegynder
20. juni 2007 - 22:00 #6
Super! Tak for hjælpen :o)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
20. juni 2007 - 22:05 #7
Det var så lidt :)
Avatar billede alkojoint Nybegynder
17. juli 2007 - 14:46 #8
Torrentbytes er kommet op igen.. Og alle skal lave en ny account så der er masser af plads... Gogogogo
Avatar billede kunze Nybegynder
17. juli 2007 - 18:42 #9
GENIALT! Tak! :oD

Har tjekket den næsten dagligt, men godt lige at få et hint inden userbasen er fyldt igen...

Hvad sucks er at mine stats er røget :o(
But whatever... Må bare se at få en god ratio igen :o)