Avatar billede jomcdk Nybegynder
03. juli 2007 - 16:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

MSN "myalbum" virus + hijackthis, SAS og drweb logs

Kære Eksperter!

Jeg modtog her den anden dag en "myalbum2007" .zip -fil som "sjovt" nok viste sig at være en msn virus.

Efter to minutters panik har jeg fulgt guiden om msn virus, og er nu nået til indsending af logs...
Kan i finde noget smuds? Er ikke hård til dette virus halløj...

--------------------------------------------------------------
DRWEB log:

WinBejSetup-dm.exe;C:\Documents and Settings\Johnny\Dokumenter\Downloads unpacks;Adware.TryMedia;Renamed.;

------------------------------------------------------------------
SUPERAntiSpyware Scan Log
Generated 07/03/2007 at 01:44 PM

Application Version : 3.5.1016

Core Rules Database Version : 3263
Trace Rules Database Version: 1274

Scan type      : Complete Scan
Total Scan Time : 00:50:59

Memory items scanned      : 191
Memory threats detected  : 0
Registry items scanned    : 5796
Registry threats detected : 0
File items scanned        : 31470
File threats detected    : 30

Adware.Tracking Cookie
    C:\Documents and Settings\Johnny\Cookies\johnny@adultadworld[1].txt
    C:\Documents and Settings\Johnny\Cookies\johnny@counter10.sextracker[1].txt
    C:\Documents and Settings\Johnny\Cookies\johnny@atdmt[2].txt
    C:\Documents and Settings\Johnny\Cookies\johnny@advertising[2].txt
    C:\Documents and Settings\Johnny\Cookies\johnny@msnportal.112.2o7[1].txt
    C:\Documents and Settings\Johnny\Cookies\johnny@fastclick[2].txt
    C:\Documents and Settings\Johnny\Cookies\johnny@imrworldwide[2].txt
    C:\Documents and Settings\Johnny\Cookies\johnny@adbrite[3].txt
    C:\Documents and Settings\Johnny\Cookies\johnny@mediaplex[1].txt
    C:\Documents and Settings\Johnny\Cookies\johnny@c5.zedo[1].txt
    C:\Documents and Settings\Johnny\Cookies\johnny@adfarm1.adition[1].txt
    C:\Documents and Settings\Johnny\Cookies\johnny@adtech[2].txt
    C:\Documents and Settings\Johnny\Cookies\johnny@www.burstnet[1].txt
    C:\Documents and Settings\Johnny\Cookies\johnny@4.adbrite[2].txt
    C:\Documents and Settings\Johnny\Cookies\johnny@adbrite[2].txt
    C:\Documents and Settings\Johnny\Cookies\johnny@1070899926[1].txt
    C:\Documents and Settings\Johnny\Cookies\johnny@www.sexlinien[2].txt
    C:\Documents and Settings\Johnny\Cookies\johnny@ads.adbrite[2].txt
    C:\Documents and Settings\Johnny\Cookies\johnny@casalemedia[2].txt
    C:\Documents and Settings\Johnny\Cookies\johnny@zedo[1].txt
    C:\Documents and Settings\Johnny\Cookies\johnny@adfair[1].txt
    C:\Documents and Settings\Johnny\Cookies\johnny@doubleclick[1].txt
    C:\Documents and Settings\Johnny\Cookies\johnny@track.adform[2].txt
    C:\Documents and Settings\Johnny\Cookies\johnny@2o7[1].txt
    C:\Documents and Settings\Johnny\Cookies\johnny@analsexpiger[2].txt
    C:\Documents and Settings\Johnny\Cookies\johnny@tradedoubler[2].txt
    C:\Documents and Settings\Johnny\Cookies\johnny@sextracker[1].txt
    C:\Documents and Settings\Johnny\Cookies\johnny@ad.iconadserver[2].txt
    C:\Documents and Settings\Johnny\Cookies\johnny@burstnet[2].txt
    C:\Documents and Settings\Johnny\Cookies\johnny@www.sexaben[1].txt

-------------------------------------------------------------------
Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Virtual Token\vtserver.exe
C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\EvtEng.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\S24EvMon.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AppCore\AppSvc32.exe
C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
C:\Programmer\Grisoft\AVG Anti-Spyware 7.5\guard.exe
C:\Programmer\IBM\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoguard.exe
C:\Programmer\IBM\IBM Rapid Restore Ultra\rrpcsb.exe
C:\WINDOWS\System32\QCONSVC.EXE
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\RegSrvc.exe
C:\WINDOWS\System32\TPHDEXLG.EXE
C:\WINDOWS\system32\TpKmpSVC.exe
C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\TpKmapMn.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\WINDOWS\system32\TpShocks.exe
C:\PROGRA~1\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY\TPHKMGR.exe
C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
C:\Programmer\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY\TPONSCR.exe
C:\Programmer\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY_1\TpScrex.exe
C:\WINDOWS\system32\dla\tfswctrl.exe
C:\IBMTOOLS\UTILS\ibmprc.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\QCWLICON.EXE
C:\Programmer\Java\jre1.6.0_01\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\PROGRA~1\Intel\Wireless\Bin\1XConfig.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\Grisoft\AVG Anti-Spyware 7.5\avgas.exe
C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\TpKmapMn.exe
C:\Programmer\Windows Media Player\WMPNSCFG.exe
C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\IBM\Bluetooth Software\BTTray.exe
C:\Program Files\Digital Line Detect\DLG.exe
C:\Programmer\Microsoft Office\Office\1030\OLFSNT40.EXE
C:\Programmer\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Documents and Settings\Johnny\Skrivebord\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://intranet.ah.dk/MySite/default.aspx
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Microsoft Internet Explorer leveret af DLG Tele
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {1E8A6170-7264-4D0F-BEAE-D42A53123C75} - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\coShared\Browser\1.0\NppBho.dll
O2 - BHO: DriveLetterAccess - {5CA3D70E-1895-11CF-8E15-001234567890} - C:\WINDOWS\system32\dla\tfswshx.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_01\bin\ssv.dll
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: QUICKfind BHO Object - {C08DF07A-3E49-4E25-9AB0-D3882835F153} - C:\Programmer\TEXTware\QUICKfind\PlugIns\IEHelp.dll (file missing)
O3 - Toolbar: Norton-værktøjslinjen - {90222687-F593-4738-B738-FBEE9C7B26DF} - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\coShared\Browser\1.0\UIBHO.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPKMAPHELPER] C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\TpKmapAp.exe -helper
O4 - HKLM\..\Run: [TpShocks] TpShocks.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPHOTKEY] C:\PROGRA~1\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY\TPHKMGR.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ControlCenter] "C:\Programmer\IBM fingerprint software\ctlcntr.exe" /startup
O4 - HKLM\..\Run: [TP4EX] tp4ex.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EZEJMNAP] C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [UC_Start] C:\Programmer\IBM\Updater\\ucstartup.exe
O4 - HKLM\..\Run: [UpdateManager] "C:\Programmer\Fælles filer\Sonic\Update Manager\sgtray.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [dla] C:\WINDOWS\system32\dla\tfswctrl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IBMPRC] C:\IBMTOOLS\UTILS\ibmprc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QCWLICON] C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\QCWLICON.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [USBTA] C:\WINDOWS\system32\usbtapnp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.6.0_01\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [osCheck] "C:\Programmer\Norton Internet Security\osCheck.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Synchronization Manager] %SystemRoot%\system32\mobsync.exe /logon
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec PIF AlertEng] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\PIF\{B8E1DD85-8582-4c61-B58F-2F227FCA9A08}\PIFSvc.exe" /a /m "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\PIF\{B8E1DD85-8582-4c61-B58F-2F227FCA9A08}\AlertEng.dll"
O4 - HKLM\..\Run: [!AVG Anti-Spyware] "C:\Programmer\Grisoft\AVG Anti-Spyware 7.5\avgas.exe" /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [TPKMAPMN] C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\TpKmapMn.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Rainlendar2] C:\Programmer\Rainlendar2\Rainlendar2.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [WMPNSCFG] C:\Programmer\Windows Media Player\WMPNSCFG.exe
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?
O4 - Global Startup: Digital Line Detect.lnk = ?
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O4 - Global Startup: Symantec WinFax Starter Port.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\1030\OLFSNT40.EXE
O8 - Extra context menu item: Send til &Bluetooth - C:\Programmer\IBM\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_01\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_01\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O11 - Options group: [INTERNATIONAL] International*
O11 - Options group: [JAVA_IBM] Java (IBM)
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://www.dlg.dk
O16 - DPF: {5C051655-FCD5-4969-9182-770EA5AA5565} (Solitaire Showdown Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/SolitaireShowdown.cab56986.cab
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab31267.cab
O16 - DPF: {C3F79A2B-B9B4-4A66-B012-3EE46475B072} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsPAClient.cab56907.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macromedia.com/get/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {F6BF0D00-0B2A-4A75-BF7B-F385591623AF} (Solitaire Showdown Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/SolitaireShowdown.cab31267.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{C066D2D2-8E24-4581-9B80-F592D7535F18}: NameServer = 212.242.40.3 212.242.40.51
O18 - Protocol: livecall - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\MSNMES~1\MSGRAP~1.DLL
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\MSNMES~1\MSGRAP~1.DLL
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\FÆLLES~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O18 - Protocol: widimg - {EE7C2AFF-5742-44FF-BD0E-E521B0D3C3BA} - C:\WINDOWS\system32\btxppanel.dll
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O20 - Winlogon Notify: psfus - C:\Programmer\IBM fingerprint software\psfus.dll
O20 - Winlogon Notify: QConGina - C:\WINDOWS\SYSTEM32\QConGina.dll
O20 - Winlogon Notify: tphotkey - C:\WINDOWS\SYSTEM32\tphklock.dll
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O21 - SSODL: WPDShServiceObj - {AAA288BA-9A4C-45B0-95D7-94D524869DB5} - C:\WINDOWS\system32\WPDShServiceObj.dll
O21 - SSODL: system32 - {F6B4C8A8-FF66-47CC-AF51-4ED65AB6FECE} - sysprinters.dll (file missing)
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: Automatisk LiveUpdate-planlægning - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
O23 - Service: AVG Anti-Spyware Guard - GRISOFT s.r.o. - C:\Programmer\Grisoft\AVG Anti-Spyware 7.5\guard.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation - C:\Programmer\IBM\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe" /h ccCommon (file missing)
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe" /h ccCommon (file missing)
O23 - Service: Symantec Lic NetConnect service (CLTNetCnService) - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe" /h ccCommon (file missing)
O23 - Service: COM Host (comHost) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\VAScanner\comHost.exe
O23 - Service: EvtEng - Intel Corporation - C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\EvtEng.exe
O23 - Service: ewido security suite control - ewido networks - C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
O23 - Service: ewido security suite guard - ewido networks - C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoguard.exe
O23 - Service: IBM Rapid Restore Ultra Service - Unknown owner - C:\Programmer\IBM\IBM Rapid Restore Ultra\rrpcsb.exe
O23 - Service: IBM PM Service (IBMPMSVC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
O23 - Service: InstallShield Licensing Service - Macrovision                                                    - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield Shared\Service\InstallShield Licensing Service.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Symantec IS – Godkendelse af adgangskoder (ISPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton Internet Security\isPwdSvc.exe
O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\Symantec\LIVEUP~1\LUCOMS~1.EXE
O23 - Service: LiveUpdate Notice Service Ex (LiveUpdate Notice Ex) - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe" /h ccCommon (file missing)
O23 - Service: LiveUpdate Notice Service - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\PIF\{B8E1DD85-8582-4c61-B58F-2F227FCA9A08}\PIFSvc.exe" /m "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\PIF\{B8E1DD85-8582-4c61-B58F-2F227FCA9A08}\PifEng.dll (file missing)
O23 - Service: IBM PSA Access Driver Control (PsaSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PsaSrv.exe (file missing)
O23 - Service: QCONSVC - IBM Corp. - C:\WINDOWS\System32\QCONSVC.EXE
O23 - Service: RegSrvc - Intel Corporation - C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\RegSrvc.exe
O23 - Service: Spectrum24 Event Monitor (S24EventMonitor) - Intel Corporation  - C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\S24EvMon.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
O23 - Service: Symantec AppCore Service (SymAppCore) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AppCore\AppSvc32.exe
O23 - Service: IBM HDD APS Logging Service (TPHDEXLGSVC) - IBM Corporation - C:\WINDOWS\System32\TPHDEXLG.EXE
O23 - Service: IBM KCU Service (TpKmpSVC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TpKmpSVC.exe
O23 - Service: Protector Suite Virtual Token (vtserver) - UPEK Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Virtual Token\vtserver.exe

------------------------------------------------------------------

Håber i vil give mig en hjælpende hånd :D
Ser ud til at jeg er blevet afsløret i nogle "voksen sider". ups.

Mvh
Johnny
03. juli 2007 - 17:36 #1
(Jeg ser på den...)
03. juli 2007 - 17:37 #2
-- Hent denne fil, og pak den ud til en mappe på skrivebordet:
http://downloads.andymanchesta.com/RemovalTools/SDFix.exe
Dobbeltklik på filen, og lad den pakke sig ud til en mappe i roden af din harddisk (typisk: c:\SDfix)

-- Genstart i fejlsikret, hvis du ikke ved hvordan så kig her:
http://www.ctrlaltdel.dk/forum/forum_posts.asp?TID=23&PN=1

-- Gå så ind i mappen SDFix, som du fik oprettet tidligere. Dobbeltklik på filen RunThis.bat, for at starte værktøjet. Tryk "y" for at bekræfte, at du kører værktøjet på egen risiko. Så vil værktøjet gå i gang med at fjerne trojanservicen, og lave et par reparationer af registreringsdatabasen. På et tidspunkt vil det bede dig om at trykke en taste for at genstarte computeren. Det skal du gøre, hvorefter computeren vil genstarte efter 15 sekunder.

Genstarten vil tage lidt længere end sædvanligt, idet værktøjet skal have tid til at udføre sit arbejde. Når skrivebordet dukker op, vil værktøjet skrive "Finished". Tryk herefter en taste for at indlæse dine skrivebordsikoner igen.

Åben så SDFix-mappen, find filen Report.txt, og kopier indholdet af denne fil herind, sammen med en ny log fra Hijackthis
Avatar billede jomcdk Nybegynder
03. juli 2007 - 21:39 #3
Halløj!

Nu gjorde jeg som anvist. :)

---------------------------SDFix log---------------------------------------------
SDFix: Version 1.89

Run by Johnny on 03-07-2007 at 21:21

Microsoft Windows XP [version 5.1.2600]

Running From: C:\SDFix\SDFix

Safe Mode:
Checking Services:

Restoring Windows Registry Values
Restoring Windows Default Hosts File
Restoring Missing Security Center Service

Rebooting...

Normal Mode:
Checking Files:

No Trojan Files Found

Removing Temp Files...

ADS Check:

Checking C:\WINDOWS
C:\WINDOWS
No streams found.

Checking C:\WINDOWS\system32
C:\WINDOWS\system32
No streams found.

Checking C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
No streams found.

Checking C:\WINDOWS\system32\ntoskrnl.exe
C:\WINDOWS\system32\ntoskrnl.exe
No streams found.

                                Final Check:

Remaining Services:

Authorized Application Key Export:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\system\currentcontrolset\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\standardprofile\authorizedapplications\list]
"%windir%\\system32\\sessmgr.exe"="%windir%\\system32\\sessmgr.exe:*:enabled:@xpsp2res.dll,-22019"
"C:\\Programmer\\IBM\\Updater\\jre\\bin\\java.exe"="C:\\Programmer\\IBM\\Updater\\jre\\bin\\java.exe:*:Enabled:IBM Update Connector"
"C:\\Programmer\\IBM\\Updater\\jre\\bin\\javaw.exe"="C:\\Programmer\\IBM\\Updater\\jre\\bin\\javaw.exe:*:Enabled:IBM Update Connector"
"C:\\Programmer\\IBM\\Updater\\ucsmb.exe"="C:\\Programmer\\IBM\\Updater\\ucsmb.exe:*:Enabled:IBM Update Connector"
"C:\\Programmer\\MSN Messenger\\msncall.exe"="C:\\Programmer\\MSN Messenger\\msncall.exe:*:Enabled:Windows Live Messenger 8.0 (Phone)"
"C:\\Programmer\\Messenger\\MSMSGS.EXE"="C:\\Programmer\\Messenger\\MSMSGS.EXE:*:Enabled:Windows Messenger"
"%windir%\\Network Diagnostic\\xpnetdiag.exe"="%windir%\\Network Diagnostic\\xpnetdiag.exe:*:Enabled:@xpsp3res.dll,-20000"
"C:\\Programmer\\iTunes\\iTunes.exe"="C:\\Programmer\\iTunes\\iTunes.exe:*:Enabled:iTunes"
"C:\\Programmer\\MSN Messenger\\msnmsgr.exe"="C:\\Programmer\\MSN Messenger\\msnmsgr.exe:*:Enabled:Windows Live Messenger 8.1"
"C:\\Programmer\\MSN Messenger\\livecall.exe"="C:\\Programmer\\MSN Messenger\\livecall.exe:*:Enabled:Windows Live Messenger 8.1 (Phone)"
"C:\\Programmer\\Skype\\Phone\\Skype.exe"="C:\\Programmer\\Skype\\Phone\\Skype.exe:*:Enabled:Skype"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\system\currentcontrolset\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\domainprofile\authorizedapplications\list]
"%windir%\\system32\\sessmgr.exe"="%windir%\\system32\\sessmgr.exe:*:enabled:@xpsp2res.dll,-22019"
"C:\\Programmer\\IBM\\Updater\\jre\\bin\\java.exe"="C:\\Programmer\\IBM\\Updater\\jre\\bin\\java.exe:*:Enabled:IBM Update Connector"
"C:\\Programmer\\IBM\\Updater\\jre\\bin\\javaw.exe"="C:\\Programmer\\IBM\\Updater\\jre\\bin\\javaw.exe:*:Enabled:IBM Update Connector"
"C:\\Programmer\\IBM\\Updater\\ucsmb.exe"="C:\\Programmer\\IBM\\Updater\\ucsmb.exe:*:Enabled:IBM Update Connector"
"C:\\Programmer\\MSN Messenger\\msncall.exe"="C:\\Programmer\\MSN Messenger\\msncall.exe:*:Enabled:Windows Live Messenger 8.0 (Phone)"
"%windir%\\Network Diagnostic\\xpnetdiag.exe"="%windir%\\Network Diagnostic\\xpnetdiag.exe:*:Enabled:@xpsp3res.dll,-20000"
"C:\\Programmer\\MSN Messenger\\msnmsgr.exe"="C:\\Programmer\\MSN Messenger\\msnmsgr.exe:*:Enabled:Windows Live Messenger 8.1"
"C:\\Programmer\\MSN Messenger\\livecall.exe"="C:\\Programmer\\MSN Messenger\\livecall.exe:*:Enabled:Windows Live Messenger 8.1 (Phone)"

Remaining Files:

Files with Hidden Attributes:

C:\Documents and Settings\Johnny\Dokumenter\Musik\R. Kelly\TP-2.Com\desktop.ini
C:\Documents and Settings\Johnny\Dokumenter\Musik\R. Kelly\TP-2.Com\AlbumArtSmall.jpg
C:\Documents and Settings\Johnny\Dokumenter\Musik\R. Kelly\TP-2.Com\AlbumArt_{F62EF243-F051-43D7-BC4B-22C89A586C8E}_Small.jpg
C:\Documents and Settings\Johnny\Dokumenter\Musik\R. Kelly\TP-2.Com\Folder.jpg
C:\Documents and Settings\Johnny\Dokumenter\Musik\R. Kelly\TP-2.Com\AlbumArt_{F62EF243-F051-43D7-BC4B-22C89A586C8E}_Large.jpg
C:\Program Files\Replay Converter\cygwin1.dll
C:\Program Files\Replay Converter\cygz.dll
C:\Program Files\Replay Converter\App\cygz.dll
C:\Documents and Settings\Johnny\Application Data\U3\temp\Launchpad Removal.exe
C:\Documents and Settings\All Users\DRM\Cache\Indiv01.tmp
C:\Documents and Settings\Johnny\Dokumenter\HHX\1. HHX\Historie\~WRL0003.tmp
C:\Documents and Settings\Johnny\Dokumenter\HHX\1. HHX\Samfundsfag\~WRL0060.tmp
C:\Documents and Settings\Johnny\Dokumenter\HHX\1. HHX\Tv‘rfagligeforl›b\INDIVIDUEL EKSAMENS RAPPORT\~WRL0103.tmp
C:\Documents and Settings\Johnny\Dokumenter\HHX\1. HHX\Tv‘rfagligeforl›b\INDIVIDUEL EKSAMENS RAPPORT\~WRL1837.tmp
C:\Documents and Settings\Johnny\Dokumenter\HHX\1. HHX\Tv‘rfagligeforl›b\INDIVIDUEL EKSAMENS RAPPORT\~WRL2320.tmp
C:\Documents and Settings\Johnny\Dokumenter\HHX\1. HHX\Tv‘rfagligeforl›b\INDIVIDUEL EKSAMENS RAPPORT\~WRL2683.tmp
C:\Documents and Settings\Johnny\Dokumenter\HHX\1. HHX\Tv‘rfagligeforl›b\INDIVIDUEL EKSAMENS RAPPORT\~WRL2722.tmp
C:\Documents and Settings\Johnny\Dokumenter\HHX\1. HHX\Tv‘rfagligeforl›b\INDIVIDUEL EKSAMENS RAPPORT\~WRL2735.tmp
C:\Documents and Settings\Johnny\Dokumenter\HHX\1. HHX\Tv‘rfagligeforl›b\INDIVIDUEL EKSAMENS RAPPORT\~WRL3942.tmp
C:\Documents and Settings\Johnny\Dokumenter\HHX\1. HHX\Virksomhedskonomi\~WRL1379.tmp
C:\Documents and Settings\Johnny\Dokumenter\HHX\1. HHX\Virksomhedskonomi\~WRL4031.tmp
C:\Documents and Settings\Johnny\Dokumenter\HHX\HHx 2\Afs‘tning 2\opgaver bind 2\~WRL2073.tmp
C:\Documents and Settings\Johnny\Dokumenter\HHX\HHx 2\Kulturforst†else\k›nsroller\~WRL2647.tmp
C:\Documents and Settings\Johnny\Dokumenter\HHX\HHx 2\Kulturforst†else\k›nsroller\~WRL3105.tmp
C:\Documents and Settings\Johnny\Dokumenter\HHX\HHx 2\Tysk\~WRL2783.tmp
C:\Documents and Settings\Johnny\Dokumenter\HHX\HHx 2\Erhvervscase\Erhvervscase milj›teknologi\~WRL0835.tmp
C:\Documents and Settings\Johnny\Skrivebord\~WRL1496.tmp
C:\Documents and Settings\Johnny\Skrivebord\~WRL1626.tmp
C:\Documents and Settings\Johnny\Skrivebord\~WRL2853.tmp
C:\Documents and Settings\Johnny\Skrivebord\~WRL2591.tmp
C:\Documents and Settings\Johnny\Skrivebord\~WRL3764.tmp
C:\Documents and Settings\Johnny\Skrivebord\~WRL1638.tmp
C:\Documents and Settings\Johnny\Skrivebord\~WRL0682.tmp
C:\Documents and Settings\Johnny\Skrivebord\~WRL2773.tmp
C:\Documents and Settings\Johnny\Skrivebord\~WRL2836.tmp
C:\Documents and Settings\Johnny\Skrivebord\~WRL1075.tmp
C:\Documents and Settings\Johnny\Skrivebord\~WRL0896.tmp
C:\Documents and Settings\Johnny\Skrivebord\~WRL1552.tmp
C:\Documents and Settings\Johnny\Skrivebord\~WRL2217.tmp
C:\Documents and Settings\Johnny\Skrivebord\~WRL2329.tmp
C:\Documents and Settings\Johnny\Skrivebord\~WRL3087.tmp
C:\Documents and Settings\Johnny\Skrivebord\~WRL3987.tmp
C:\Documents and Settings\Johnny\Skrivebord\~WRL2683.tmp

                                Finished
-------------------------------------------------------------------------------------

LOGFIL FOR HIJACKTHIS:
-------------------------------------------------------------------

Logfile of HijackThis v1.99.1

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Virtual Token\vtserver.exe
C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\EvtEng.exe
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\S24EvMon.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AppCore\AppSvc32.exe
C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
C:\Programmer\Grisoft\AVG Anti-Spyware 7.5\guard.exe
C:\Programmer\IBM\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoguard.exe
C:\Programmer\IBM\IBM Rapid Restore Ultra\rrpcsb.exe
C:\WINDOWS\System32\QCONSVC.EXE
C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\RegSrvc.exe
C:\WINDOWS\System32\TPHDEXLG.EXE
C:\WINDOWS\system32\TpKmpSVC.exe
C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\TpKmapMn.exe
C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
C:\WINDOWS\system32\TpShocks.exe
C:\PROGRA~1\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY\TPHKMGR.exe
C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
C:\WINDOWS\system32\dla\tfswctrl.exe
C:\IBMTOOLS\UTILS\ibmprc.exe
C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\QCWLICON.EXE
C:\Programmer\Java\jre1.6.0_01\bin\jusched.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe
C:\Programmer\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY\TPONSCR.exe
C:\Programmer\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY_1\TpScrex.exe
C:\PROGRA~1\Intel\Wireless\Bin\1XConfig.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\Grisoft\AVG Anti-Spyware 7.5\avgas.exe
C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\TpKmapMn.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\Windows Media Player\WMPNSCFG.exe
C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
C:\Programmer\IBM\Bluetooth Software\BTTray.exe
C:\Program Files\Digital Line Detect\DLG.exe
C:\Programmer\Microsoft Office\Office\1030\OLFSNT40.EXE
C:\PROGRA~1\Symantec\LIVEUP~1\LUCOMS~1.EXE
C:\Programmer\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Documents and Settings\Johnny\Skrivebord\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://intranet.ah.dk/MySite/default.aspx
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Window Title = Microsoft Internet Explorer leveret af DLG Tele
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: (no name) - {1E8A6170-7264-4D0F-BEAE-D42A53123C75} - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\coShared\Browser\1.0\NppBho.dll
O2 - BHO: DriveLetterAccess - {5CA3D70E-1895-11CF-8E15-001234567890} - C:\WINDOWS\system32\dla\tfswshx.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_01\bin\ssv.dll
O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)
O2 - BHO: QUICKfind BHO Object - {C08DF07A-3E49-4E25-9AB0-D3882835F153} - C:\Programmer\TEXTware\QUICKfind\PlugIns\IEHelp.dll (file missing)
O3 - Toolbar: Norton-værktøjslinjen - {90222687-F593-4738-B738-FBEE9C7B26DF} - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\coShared\Browser\1.0\UIBHO.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Programmer\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPKMAPHELPER] C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\TpKmapAp.exe -helper
O4 - HKLM\..\Run: [TpShocks] TpShocks.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TPHOTKEY] C:\PROGRA~1\ThinkPad\PkgMgr\HOTKEY\TPHKMGR.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ControlCenter] "C:\Programmer\IBM fingerprint software\ctlcntr.exe" /startup
O4 - HKLM\..\Run: [TP4EX] tp4ex.exe
O4 - HKLM\..\Run: [EZEJMNAP] C:\PROGRA~1\ThinkPad\UTILIT~1\EzEjMnAp.Exe
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [UC_Start] C:\Programmer\IBM\Updater\\ucstartup.exe
O4 - HKLM\..\Run: [UpdateManager] "C:\Programmer\Fælles filer\Sonic\Update Manager\sgtray.exe" /r
O4 - HKLM\..\Run: [dla] C:\WINDOWS\system32\dla\tfswctrl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [IBMPRC] C:\IBMTOOLS\UTILS\ibmprc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [QCWLICON] C:\Programmer\ThinkPad\ConnectUtilities\QCWLICON.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [USBTA] C:\WINDOWS\system32\usbtapnp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.6.0_01\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [ccApp] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccApp.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [osCheck] "C:\Programmer\Norton Internet Security\osCheck.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Synchronization Manager] %SystemRoot%\system32\mobsync.exe /logon
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Symantec PIF AlertEng] "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\PIF\{B8E1DD85-8582-4c61-B58F-2F227FCA9A08}\PIFSvc.exe" /a /m "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\PIF\{B8E1DD85-8582-4c61-B58F-2F227FCA9A08}\AlertEng.dll"
O4 - HKLM\..\Run: [!AVG Anti-Spyware] "C:\Programmer\Grisoft\AVG Anti-Spyware 7.5\avgas.exe" /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [TPKMAPMN] C:\Programmer\ThinkPad\Utilities\TpKmapMn.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Rainlendar2] C:\Programmer\Rainlendar2\Rainlendar2.exe
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [WMPNSCFG] C:\Programmer\Windows Media Player\WMPNSCFG.exe
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?
O4 - Global Startup: Digital Line Detect.lnk = ?
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O4 - Global Startup: Symantec WinFax Starter Port.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\1030\OLFSNT40.EXE
O8 - Extra context menu item: Send til &Bluetooth - C:\Programmer\IBM\Bluetooth Software\btsendto_ie_ctx.htm
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_01\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.6.0_01\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O11 - Options group: [INTERNATIONAL] International*
O11 - Options group: [JAVA_IBM] Java (IBM)
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://www.dlg.dk
O16 - DPF: {5C051655-FCD5-4969-9182-770EA5AA5565} (Solitaire Showdown Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/SolitaireShowdown.cab56986.cab
O16 - DPF: {8E0D4DE5-3180-4024-A327-4DFAD1796A8D} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsClient.cab31267.cab
O16 - DPF: {C3F79A2B-B9B4-4A66-B012-3EE46475B072} (MessengerStatsClient Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MessengerStatsPAClient.cab56907.cab
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload2.macromedia.com/get/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
O16 - DPF: {F6BF0D00-0B2A-4A75-BF7B-F385591623AF} (Solitaire Showdown Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/SolitaireShowdown.cab31267.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\..\{C066D2D2-8E24-4581-9B80-F592D7535F18}: NameServer = 212.242.40.3 212.242.40.51
O18 - Protocol: livecall - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\MSNMES~1\MSGRAP~1.DLL
O18 - Protocol: msnim - {828030A1-22C1-4009-854F-8E305202313F} - C:\PROGRA~1\MSNMES~1\MSGRAP~1.DLL
O18 - Protocol: skype4com - {FFC8B962-9B40-4DFF-9458-1830C7DD7F5D} - C:\PROGRA~1\FÆLLES~1\Skype\SKYPE4~1.DLL
O18 - Protocol: widimg - {EE7C2AFF-5742-44FF-BD0E-E521B0D3C3BA} - C:\WINDOWS\system32\btxppanel.dll
O20 - Winlogon Notify: !SASWinLogon - C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O20 - Winlogon Notify: psfus - C:\Programmer\IBM fingerprint software\psfus.dll
O20 - Winlogon Notify: QConGina - C:\WINDOWS\SYSTEM32\QConGina.dll
O20 - Winlogon Notify: tphotkey - C:\WINDOWS\SYSTEM32\tphklock.dll
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O21 - SSODL: WPDShServiceObj - {AAA288BA-9A4C-45B0-95D7-94D524869DB5} - C:\WINDOWS\system32\WPDShServiceObj.dll
O23 - Service: Ati HotKey Poller - ATI Technologies Inc. - C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe
O23 - Service: Automatisk LiveUpdate-planlægning - Symantec Corporation - C:\Programmer\Symantec\LiveUpdate\ALUSchedulerSvc.exe
O23 - Service: AVG Anti-Spyware Guard - GRISOFT s.r.o. - C:\Programmer\Grisoft\AVG Anti-Spyware 7.5\guard.exe
O23 - Service: Bluetooth Service (btwdins) - Broadcom Corporation - C:\Programmer\IBM\Bluetooth Software\bin\btwdins.exe
O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe" /h ccCommon (file missing)
O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe" /h ccCommon (file missing)
O23 - Service: Symantec Lic NetConnect service (CLTNetCnService) - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe" /h ccCommon (file missing)
O23 - Service: COM Host (comHost) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\VAScanner\comHost.exe
O23 - Service: EvtEng - Intel Corporation - C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\EvtEng.exe
O23 - Service: ewido security suite control - ewido networks - C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
O23 - Service: ewido security suite guard - ewido networks - C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoguard.exe
O23 - Service: IBM Rapid Restore Ultra Service - Unknown owner - C:\Programmer\IBM\IBM Rapid Restore Ultra\rrpcsb.exe
O23 - Service: IBM PM Service (IBMPMSVC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\ibmpmsvc.exe
O23 - Service: InstallShield Licensing Service - Macrovision                                                    - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield Shared\Service\InstallShield Licensing Service.exe
O23 - Service: iPod-tjeneste (iPod Service) - Apple Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Symantec IS – Godkendelse af adgangskoder (ISPwdSvc) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Norton Internet Security\isPwdSvc.exe
O23 - Service: LiveUpdate - Symantec Corporation - C:\PROGRA~1\Symantec\LIVEUP~1\LUCOMS~1.EXE
O23 - Service: LiveUpdate Notice Service Ex (LiveUpdate Notice Ex) - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\ccSvcHst.exe" /h ccCommon (file missing)
O23 - Service: LiveUpdate Notice Service - Unknown owner - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\PIF\{B8E1DD85-8582-4c61-B58F-2F227FCA9A08}\PIFSvc.exe" /m "C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\PIF\{B8E1DD85-8582-4c61-B58F-2F227FCA9A08}\PifEng.dll (file missing)
O23 - Service: IBM PSA Access Driver Control (PsaSrv) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PsaSrv.exe (file missing)
O23 - Service: QCONSVC - IBM Corp. - C:\WINDOWS\System32\QCONSVC.EXE
O23 - Service: RegSrvc - Intel Corporation - C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\RegSrvc.exe
O23 - Service: Spectrum24 Event Monitor (S24EventMonitor) - Intel Corporation  - C:\Programmer\Intel\Wireless\Bin\S24EvMon.exe
O23 - Service: Symantec Core LC - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\CCPD-LC\symlcsvc.exe
O23 - Service: Symantec AppCore Service (SymAppCore) - Symantec Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\Symantec Shared\AppCore\AppSvc32.exe
O23 - Service: IBM HDD APS Logging Service (TPHDEXLGSVC) - IBM Corporation - C:\WINDOWS\System32\TPHDEXLG.EXE
O23 - Service: IBM KCU Service (TpKmpSVC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\TpKmpSVC.exe
O23 - Service: Protector Suite Virtual Token (vtserver) - UPEK Inc. - C:\Programmer\Fælles filer\Virtual Token\vtserver.exe
----------------------------------------------------------------------------------

mvh
Johnny
Avatar billede jomcdk Nybegynder
03. juli 2007 - 21:45 #4
Jeg tør ikke rigtig benytte (installere igen) MSN før jeg ved "virussen" er væk. Ønsker ikke at belemre mine stakkels kontakter med det. (og heller ej blive til grin endnu engang)

Håber du (eller nogle andre) er søde at hjælpe mig ud af kniben.
03. juli 2007 - 22:03 #5
Din log er 'ren' - efterfølgende oprydning generelt ->

Kør en scanning med Hijackthis,
Du får herunder nogle filer, som du skal fixe. Det, du skal gøre, er at sætte et flueben ud for disse filer. Når du har gjort det, så lukker du alle andre vinduer ned. Det er meget vigtigt at det eneste vindue, som er åbent er HijackThis vinduet. Husk også at lukke dette vindue, når du har markeret filerne. Nu må du fixe. Klik på Fix checked.

Det er disse, som skal fixes:

O2 - BHO: QUICKfind BHO Object - {C08DF07A-3E49-4E25-9AB0-D3882835F153} - C:\Programmer\TEXTware\QUICKfind\PlugIns\IEHelp.dll (file missing)
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] "C:\Programmer\Java\jre1.6.0_01\bin\jusched.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Synchronization Manager] %SystemRoot%\system32\mobsync.exe /logon
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)

Genstart normalt - behøver ikke at se mere log...

------------------------------------------------------------------------

Registreringsdatabase oprydning kan anbefales ->
RegCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm (Specielt punktet [Problemer]...)
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller NEJ til den.
03. juli 2007 - 22:04 #6
Du er velkommen en anden gang...

Åbn en mappe, klik på Funktioner >Mappeindstillinger >Vis.
Sæt flueben ved "Skjul beskyttede operativsystemfiler".
Sæt prik i "Vis ikke skjulte filer og mapper".

Du bør rense temp med denne fil, det tager kun få sek.
http://www.spywareinfo.dk/download/cleantempxp2k.bat

Efter sådan en tur er det altid en god ide og rydde op i systemgendannelsesfilerne.
Deaktiver systemgendannelse -> http://www.spywareinfo.dk/#/tip-og-tricks/deaktiver_systemgendannelse.htm
Genstart din computer - aktiver systemgendannelse. Dette gøres samme sted, hvor du deaktiverede, denne gang skal du blot aktivere.
Det vil også være en god idé manuelt at oprette et nyt punkt, som du kan navngive, og vende tilbage til, hvis du skulle få problemer af nogen art.

Et par artikler om sikker surfing finder du her:
http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=14414

Safe Surfing...
Avatar billede jomcdk Nybegynder
04. juli 2007 - 00:20 #7
Så nu har jeg gjort det hele med crap cleaner etc..
Så nu afventer jeg lige et par dage, og ser om virussen vækkes til live.

So far siger jeg mange tak for hjælpen. Jeg er gavmild og smider samtlgie points i
nakken af dig ASAP.