Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
07. juli 2007 - 18:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mindre ASP.NET opgave.

Hej,

Har en mindre opgave jeg gerne vil have lavet. Har et admin system som er lavet i asp men som ikke kore helt godt, vil derfor godt have lavet det om til asp.net. Siden er lavet med en ms sql database.

Systemet er en admin for nogle butikker, hvor de kan logge ind og rette deres butiks oplysninger og aabningstider. Det er ogsaa muligt at rette hvilke mobiltelefon modeller butikken laver service paa. De udskrives fra databasen. butikken skal bare kikke af ved dem de kan lave.

For mere info og et bud paa opgaven kan sendes til morten@terp.nu

Paa forhaand tak.

TERP
Avatar billede rentondk Nybegynder
26. juli 2007 - 08:27 #1
Hvis du stadig mangler programmør, så kan vi (www.eruditesoft.com) tilbyde at løse opgaven gennem en af vores indiske programmører. Vi kan håndtere opgaven til en timepris eller projektpris, da det er en mindre opgave.

Hvis du har spørgsmål, så er det endelig kontakte mig via e-mail jacob@eruditesoft.com
Avatar billede funstuff.dk Nybegynder
10. oktober 2007 - 23:48 #2
lukket.