Avatar billede mssg Nybegynder
11. august 2007 - 19:10 Der er 6 kommentarer

Den gamle PC er død, så der skal bruges en ny.

Hej

Jeg har fundet denne computer og ville høre om det er et godt køb? Jeg skal bruge en computer der kan køre Madden 2007, Pro Cycling Manager 2007 og Football Manager 2007.

HP Pavilion Athlon 64 X2 4800+

Model m8141. AMD Athlon 64 X2 4800+ (2,4 GHz)
Dual COre, 3 GB DDR2 RAM, 500 GB SATA-II harddisk
og 320 GB ekstern harddisk, op til 1279 MB Geforce 8500GT TurboCache grafik (heraf 512 MB dedikeret) m/TV-Out, DVI og HDMI, TV-tunerkort(digital/analog) med fjernbetjening, DVD +/-RW Dual Layer og DVD-RAM SATA brænder, 15-i-1 kortlæser, 10/100 LAN, 6 X USB 2.0, 2 x Firewire,
Windows Vista Home Premium, Works, Norton Internet Security 2007 med 60 dages opdatering.

Pris: 6999,-
Avatar billede mssg Nybegynder
11. august 2007 - 19:37 #1
Kan computeren køre de 3 spil jeg har nævnt?

Jeg har et Club3D GeForce 7800GS, 256MB DDR3, TV-Out & DVI kan jeg evt. sætte det ind i stedet for Geforce 8500GT TurboCache grafik?
Avatar billede corleonedk Nybegynder
11. august 2007 - 22:09 #2
Avatar billede mssg Nybegynder
12. august 2007 - 10:07 #3
Det kan jeg godt hvis jeg lige viste hvordan jeg lukker dem igen. For jeg kan ikke lige se hvor jeg skal gøre det henne, men kan du ikke fortæller mig hvordan og så bliver det selvfølgelig gjort.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
12. august 2007 - 16:42 #4
http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar

Når du skal skrive skal du ikke svare men kommentere,devs ude til venstre skal den stå på kommentar..Lige nu ligger du selv svar hele tiden,til dine egne spørgsmål.Og så gider folk ikke hjælpe dig her.
Avatar billede mssg Nybegynder
13. august 2007 - 19:53 #5
Det viste jeg ikke. Jeg tænkte jo bare, at jeg ville svare på jeres kommentarer, men jeg skulle altså have kommenteret jeres svar, hvilket jeg selvfølgelig vil gøre i fremtiden.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
13. august 2007 - 22:59 #6
Ja på den måde kan den self misforstås.Men svar ligger folk når de mener de har en løsning på problemmet eller spørgsmålet,det kan du så afvise eller acceptere ved at klikke på deres navn i svaret.Hvis folk løser problemmet eller kommer med et tilfredsstillende svar i et kommentar,kan du så bede dem om at ligge et svar for at lukke dit spørgsmål.

For nu at svare på dit oprindelige spørgsmål,så skulle der ikke være nogle problemmer med at køre de spil.Og grafik kan du altid skifte ud,selv om jeg tror nu det er godt nok det den kommer med.Men det jo op til dig selv.

For at lukke her skal du acceptere mit svar.Og husk lige at lukke dine andre spørgsmål også ;)