Avatar billede fr4gm3nt Nybegynder
20. august 2007 - 09:47 Der er 1 kommentar

Keyboard problem

Jeg var ikke sikker på hvor jeg skulle oprette det her spørgsmål, men har sat det under Hardware : Elektronik.

Jeg har lige købt nyt keyboard, og har fundet et ret irriterende problem med det når jeg spiller World of Warcraft.

Hvis jeg holder "W" i bund samtidig med at jeg bruger "Shift" + "tilfældigt tal" virker det ikke, det er brugt til at skifte "Actionbars" inde i spillet, men så længe jeg holder "W" i bund kan jeg ikke skifte, hvis jeg giver slip kan jeg sagtens, det er et problem fordi jeg er vant til at kunne skifte når som helst jeg vil, specielt når jeg er løber mod eller væk fra noget.

Nogen forslag?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
20. august 2007 - 10:05 #1
Hvis du har installeret en driver til keyboardet, så prøv at afinstallere den, for at teste om det virker med windows egen standard driver.