Avatar billede mummikiks Nybegynder
20. august 2007 - 17:44 Der er 4 kommentarer

Driver til HP-bærbar

Jeg er ved at lave en bærbar computer HP DV6507oe (dv6500 serie)

Den bliver leveret med Vista, men der skal installeres windows xp på den. Det er skide svært...Har støvet driver op til trådløs netkort og grafikkort. Jeg kan dog ikke finde de resterende drivere der virker.. Jeg mangler især lyd, så hvis nogen kan hjælpe mig er jeg meget interesseret...
Avatar billede japping Nybegynder
20. august 2007 - 18:23 #1
Jeg har haft samme problem med en bærbar Medion. Der findes simpelthen ikke Vista driver til lydkortet, så mon ikke du er stødt ind i det samme problem ?

Grunden til at jeg vil køre XP er et program som ikke kan køre under Vista (endnu). Derfor installerede jeg XP og efterfølgende Vista. Under opstart vælges så hvilket operativsystem der ønskes.
Avatar billede haverslev Novice
20. august 2007 - 18:54 #2
Da det er en Conexant lydchip der er i din Vista maskine, så vil en driver til en anden HP højst sandsynlig også virke på din HP model, selvom der ikke direkte er nogen XP driver på deres Hjemmeside over din model

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareDownloadIndex?softwareitem=ob-45941-1&lc=en&cc=us&dlc=en&product=3370350&os=228&lang=en
Avatar billede haverslev Novice
18. september 2007 - 18:38 #3
Avatar billede mummikiks Nybegynder
19. september 2007 - 02:18 #4
Det gav desværre ikke potte...Jeg takker dog mange gange for hjælpen...