Avatar billede club-p Nybegynder
22. august 2007 - 10:31 Der er 1 løsning

Sider i stil med www.apple.dk

Hej Eksperter

Jeg sidder og er ved at lave en ny hjemmeside og mangler inspiration.

Jeg har altid godt kunne lide "Apples" design. Og jeg er rigtigt vild med deres hjemmeside (www.Apple.dk). Det jeg godt kan lide er de grå og og hvide farver - som er sat sammen på en rigtigt fed måde. Derudover er der en masse fede effekter på deres side, bl.a. det med at computerskærmene ligesom bliver spejlet i baggunden så det ser ud som om at computerskærmene står på et hvidt bord. De bokse hvor de har produkter i (nederes på siden) er der også lagt en eller anden effekt ind over, så det ser ud som om at de er fremhævet fra baggrunden. Alt i alt er den side rigtigt fed.

Findes der nogle sider som minder om www.apple.dk - her tænker jeg på farvevalgt og med en masse lækre effekter.

Jeg skal nemlig bruge det til inspiration til min nye side. I må meget gerne indsende nogle links.
Avatar billede club-p Nybegynder
26. juni 2008 - 14:31 #1
Jeg lukker igen. Da inden har placeret et svar men kun kommentar tager jeg pointene selv - skriv hvis du er uenige så laver jeg det om :o)