Avatar billede marz* Nybegynder
04. september 2007 - 15:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

arbejdsfællesskab vesterbro!?

Jeg går og leger med tanken på at starte et arbejdsfællesskab.

Jeg har adgang til to rum, et stort rum til kontor/arbejdsrum og et lille rum til møde/hængeud rum samt adgang til køkken og toilet.

Jeg forestiller mig at fællesskabet vil bestå af mennesker som kan udveksle ydelser, købe ydelser, supplerer hinanden så man rent faktisk kan tage opgaver ind som man normalt ikke ville kunne klare som enkel person eller fordi ens evner ikke helt er nok, samt ping pong på ideer, tanker og generel geekeri/nørderi.

Fællesskabet deler udgifterne som på tidspunktet ved 5 mennesker er beregnet til lige under 1000 kr. pr. person pr. mdr. (husleje, internet, strøm m.m)

Mit eget ekspertområde er design og usability samt interface design har min store lidenskab. se på min private hjemmeside mine egne projekter, jeg har valgt kun at vise de projekter frem som er 100% mine egne, alle opgaver jeg har løst som under/under under leverandør har jeg valgt ikke at vise frem da de som oftest ikke repræsenterer det jeg helst vil lave, men man skal jo ha' smør på brødet. http://www.marz.dk
Men det er bare så ærgeligt at skulle sige fra projekter som indebære for kompleks programmering for mit vedkommende f.eks. desuden savner jeg live ping pong og den energi man kan have sammen.

Er der for mange af sådan nogle arbejdsfællesskaber?
Er der basis for det?
Hvilken andre ting skal man ha' med i sine overvejelser?

Er der nogen herinde som ville være interesseret smid en mail adresse så kontakter jeg jer snarest.

marz
Avatar billede fagerholt Nybegynder
05. september 2007 - 09:09 #1
Hej
Jeg kan godt lide din stil og kunne godt være interesseret i at lave et samarbejde. Jeg er backend programmør, men går samtidig op i brugervenlighed. Jeg har allerede en plads i et kontorfællesskab i Studiestræde, hvor der pt. er en ledig plads, så hvis du ikke får startet dit eget op, kan du lige skrive. Skriv også hvis du kunne være interesseret i at lave et samarbejde.

Du kan læse om mine evner og finde kontakt info på http://www.profiledit.dk
Avatar billede marz* Nybegynder
05. september 2007 - 13:26 #2
nå ja min mail er
marz(at)mail(dot)dk
Avatar billede marz* Nybegynder
07. oktober 2008 - 11:53 #3
lukkes nu
Avatar billede marz* Nybegynder
07. oktober 2008 - 11:53 #4
LUKKET