Avatar billede canzer Nybegynder
20. september 2007 - 14:53 Der er 1 løsning

uPnP server over internet

Hey Folkens..

Mine forældre har et Synology 106e NAS og dertil hørende uPnP server aktiveret. I deres normale hus har de så en Noxxon media player ting som de hører musik over.

Nu har de så fået adsl i deres sommerhus og i stedet for at skulle have nas'et med derop hver gang (og noxxon playeren) så kunne de godt tænke sig at kunne lave noget så de kan høre musikken fra NAS'et i deres sommerhus.. Men ud fra hvad jeg kan finde frem til så skal der laves noget VPN op til sommerhuset for at få den slags til at virke.. eller tager jeg fejl?

Nogen der har erfaring med lignende opsætning?
Avatar billede canzer Nybegynder
17. oktober 2007 - 11:34 #1
lukker