Avatar billede grafik-anders Mester
25. september 2007 - 18:34 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Hvad skal et site som dette koste?

Hej

Vi har lavet et website, men der er nok en del i det, som vi skal have ændret og så skal der laves nogle tilføjelser.

Er der nogen, som kan fortælle, hvad det koster at lave et sådan site, for så vil vi få et fingerpeg om, hvad det nye site kommer til at koste.

www.firstdisplay.com

/Anders
Avatar billede fun22 Nybegynder
25. september 2007 - 18:37 #1
Smid mig en mail på jtp[A]jtpdevelopment.dk så skal jeg kigge på det..
Avatar billede bacardil Nybegynder
25. september 2007 - 18:50 #2
Mon ikke en små 10.000 kroner vil kunne gøre det.
Avatar billede olebole Juniormester
25. september 2007 - 18:57 #3
<ole>

14-15 freelancer timer tror jeg nu ikke, det kan gøres på - så 10.000 er afgjort i underkanten.

Når I påtænker en ny udgave, bør I efter min mening gøre sitet mere umiddelbart selvforklarende. Jeg måtte i hvertfald ind på 'Hvem er vi', før jeg overhovedet fattede, hvad der er meningen med sitet  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede bacardil Nybegynder
25. september 2007 - 19:08 #4
Det er et spørgsmål om vilje :)
Avatar billede olebole Juniormester
25. september 2007 - 19:25 #5
bacardil >> Hvis det var til den første del, så måske ... men jeg har ikke viljen til at leve af kartoffelskræller og havregrød  ;o)

Var det til anden del af kommentaren, så ja ... har man viljen kan man sagtens gøre sitet mere selvforklarende  ;o)
Avatar billede decaroaps Nybegynder
25. september 2007 - 19:26 #6
Hej Anders

Jeg vil meget gerne snakke mere med dig omkring udviklingen af dit site, du skal være meget velkommen til at kontakte mig på dn@decaro.dk

Mvh. Dennis Nielsen
Decaro ApS
Avatar billede olebole Juniormester
25. september 2007 - 19:34 #7
Dennis, jeg har vist hintet dig om det før, men jeg prøver lige igen: Tænker du slet ikke over, at folk tjekker dine faglige kvalifikationer i koden på www.decaro.dk, når du lægger din e-mail-adresse?  :)
Avatar billede grafik-anders Mester
25. september 2007 - 21:02 #8
Hmmm,,, vi er altså lidt skeptiske overfor jeres bud på det. Prøv at klikke på fanebladet "MIN PROFIL" og derefter vælg "OPRET NY PROFIL" lidt nede på siden. Der kan I se, hvilke oplysninger, der skal gemmes for at oprette en personprofil.

Til sin personprofil kan man tilknytte produktprofiler, som har et tilsvarende skema og ligeledes gruppeprofiler og endda fælles produkter til sin gruppe.

Tag også at klikke på et af produkterne på forsiden og se, hvordan produkterne linker til personerne bag produkterne osv. Alt er dynamisk og defineres af den pågældende kunstner/designer.

Vi vil meget gerne have referencer til andre sider, som i har lavet med tilsvarende kompleksitet.
Avatar billede decaroaps Nybegynder
25. september 2007 - 21:08 #9
Faglige kvalifikationer, Ole?
Det er blot den hurtigste måde at lave sådan et side :D
Hvorfor spilde tiden ;)

Lad mig høre fra dig, Anders :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
25. september 2007 - 21:21 #10
Ole... Du er da også altid så kedelig :D

Grafik... Hvem skriver du til? Måske en kravsp. ville give de mennesker en bedre chance.
Avatar billede grafik-anders Mester
25. september 2007 - 22:18 #11
Til at starte med vil vi faktisk gerne bare have prissat vores nuværende website for det vil måske give os en idé om det økonomiske omfang af vores 'ombygning' og evt. kommende udvidelse.

Er der en der ligger inde med et godt eksempel på en kravsp.?

Jeg kender ikke så meget til at lave en sådan.
Avatar billede bacardil Nybegynder
25. september 2007 - 22:26 #12
Det er bare at beskrive alle funktioner, placeringer og lign. - et eksempel kunne være http://support.cms.hum.ku.dk/upload/application/pdf/f51d6748/Kravspecifikation_endelig.pdf
Avatar billede olebole Juniormester
25. september 2007 - 22:29 #13
decaroaps >> "Faglige kvalifikationer, Ole?
Det er blot den hurtigste måde at lave sådan et side :D
Hvorfor spilde tiden ;)"

Du kunne ikke tydeliggøre mit argument bedre! Nu må vi se, hvad SMS-afstemningen blandt seerne giver dig - men foreløbig banker du til tops med et rent 10-tal!  ;D
Avatar billede grafik-anders Mester
02. juli 2008 - 22:03 #14
Jeg vil gerne del points ud. Vil I sende nogle svar?
Avatar billede bacardil Nybegynder
02. juli 2008 - 22:26 #15
Det var da ellers hurtigt :)
Avatar billede grafik-anders Mester
03. juli 2008 - 09:33 #16
Sorry!! - den del af vores projekt har ligget lidt stille, da det først er nu, at vi har fået pengene til at gøre det for.

Vi har besluttet at lave en Mockup selv og derefter finde en til at kode det for os i løbet af efteråret.

Vil Olebole, fun22 og decaroaps også smide nogle svar?
Avatar billede olebole Juniormester
04. juli 2008 - 11:56 #17
;o)
Avatar billede alvarez Nybegynder
24. januar 2009 - 18:29 #18
jeg kan gøre det for 10000dkr

mvh

Frank

e-mail me frank@alvarezenterprice.com
Avatar billede grafik-anders Mester
28. februar 2010 - 12:33 #19
vores site, firstdisplay.com er nu ved at være færdig.

Vi har fået det programmeret i Portugal af: www.frontend.pt

/AB
Avatar billede grafik-anders Mester
28. februar 2010 - 12:33 #20
svar