Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
26. september 2007 - 23:37 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

lave simpel hjemmeside, se billede.

hej

som overskriften lyder mangler jeg en simpel hjemmeside.

Jeg skal nok lave undersider og banner osv. Det er kun selve koden.

http://peecee.dk/?id=69998

kig en gang på linket til billedet.

selve siden skal være begrænset til 800 pixels så ledes at der er en kant rundt om siden med baggrund.

Håber der er en venlig sjæl der vil hjælpe lidt med denne opgave.
Avatar billede sportie Nybegynder
27. september 2007 - 12:26 #1
Skal det bare laves i simpel HTML?
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
27. september 2007 - 22:26 #2
Ja det ville være fint. Er ikke sikker men så er det vel som iframe?
Avatar billede sportie Nybegynder
27. september 2007 - 22:49 #3
Nej det er ikke nødvendigt - kan bare laves i tabeller
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
27. september 2007 - 23:52 #4
jamen det er netop derfor jeg leder efter en klog person som kan/vil lave det hehe.

Bare sådan at jeg selv efterfølgende kan udfyllde siderne og ændre navnet på linksne osv.
Avatar billede sportie Nybegynder
28. september 2007 - 10:42 #5
Den måde du vil kunne ændre tekst og links osv. på - skal det være ved login på siden eller skal det bare være således at du åbner filen på din com og derved kan redigere og oploade efterfølgende ?
Avatar billede sportie Nybegynder
28. september 2007 - 10:43 #6
Hvis det skal laves med login, skal jeg have betaling for det :) - Hvormeget kan du evt. tilbyde ?
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
29. september 2007 - 15:43 #7
Jeg skal bare åbne .htm filen i notepad eller lignende.
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
01. oktober 2007 - 09:37 #8
Søger stadig en der ville have lyst til at lave en rammeside til mig?
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
02. oktober 2007 - 12:44 #9
op'er lige engang. håber stadig på lidt hjælp.
Avatar billede sportie Nybegynder
02. oktober 2007 - 12:57 #10
Har desværre ikke tid alligevel!
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
03. oktober 2007 - 23:08 #11
det er jeg da ked af. Kan jeg måske finde en anden venlig sjæl?
Avatar billede lesp Nybegynder
04. oktober 2007 - 18:16 #12
Skal du have lavet login?
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
05. oktober 2007 - 14:28 #13
Nej der skal ikke login. det er bare rammesiden. Og links til åbning i iframe.
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
05. oktober 2007 - 20:55 #14
bare og bare. Ved godt det lød forkert.

Men søger som sagt en rammeside ligesom på billedet. De links under banneret skal åbne i den store ramme under linksne.

mvh
Avatar billede lesp Nybegynder
05. oktober 2007 - 23:44 #15
Kontakt mig på bratsch@ofir.dk og fortæl noget mere om det. Så finder vi ud af det
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
27. oktober 2007 - 11:21 #16
tager selv de point her da inge er int i at lave det. :(
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
05. november 2007 - 15:17 #17
Jeg skal nok lave det men det bliver i php. frames er for gammeldags og duer ikke..

Send mig en mail på mail {at} gadensgaard.dk