Avatar billede kedden Praktikant
07. oktober 2007 - 15:51 Der er 6 kommentarer

winxp blokerer tilfældige sites

Hej

Min computer er de sidste 2 dage pludselig begyndt at have problemer med at hente/finde websider. Og jeg ka dælme ik gennemskue mønstret i dens opførsel!
Det er helt tilfældigt hvad for nogle sider der er problemer med, men det er både i IE7 og Firefox, det ender med en fejlmeddelelse om at browseren ikke kan finde siden.
Det mærkelige er at mine 2 andre pc'ere i samme netværk kan uden problemer finde disse sider!
Mener ikk at have ændret noget nogen steder, har dog tjekket windows firewall, router site blocking og ka ik finde noget.
any ideas?

/kedde
Avatar billede vejmand Juniormester
07. oktober 2007 - 15:54 #1
Prøv evt. med en systemgendannelse.
Jeg ved ikke om det vil funke, men det skader jo ikke og tar kun et et øjeblik.

Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden, og vælg et tidspunkt fra før problemet opstod.
Avatar billede arlet Juniormester
07. oktober 2007 - 16:04 #2
prøv lige at tømme ud med ccleaner..

www.arlet.dk/ccleaner.htm
Avatar billede kedden Praktikant
07. oktober 2007 - 16:36 #3
har kørt ccleaner - hjalp desværre ik :(
Avatar billede vejmand Juniormester
07. oktober 2007 - 17:07 #4
Har du prøvet systemgendannelsen?
Avatar billede kedden Praktikant
07. oktober 2007 - 17:18 #5
ja har prøvet at systemgendanne - de gendannelsespunkter jeg har ( datoer markeret med fed ikk oss? ) ikke virker. Systemet siger efter den genstarter og tænker lidt at den ikk kan gendanne ud fra punktet fordi der ikke er nogen ændringer eller noget i den stil.
Avatar billede vejmand Juniormester
07. oktober 2007 - 17:21 #6
Okay, det lyder lidt underligt at den ikke kan gendanne, men så er det altså ikke løsningen...