Avatar billede flash-man Nybegynder
10. oktober 2007 - 18:08 Der er 8 kommentarer

Medie afspiller på hjemmeside?

Hej, jeg er igang med en ny hjemmeside for amatør-musikere og har brug for lidt info.

Jeg vil gerne lave en afspiller al'a mymusic.dk's...altså ikke at den skal ligne men have nogenlunde de samme funktioner, og mulighed for at kunne designe den selv ned i mindste detalje.

Kan dette lade sig gøre? og hvilket programmeringssprog skal jeg drage brug af? Jeg har en idé om at det kan laves i php (derfor denne kategori), men er ikke sikker.

Hvis nogen har et link eller evt. et script liggende i baglommen ville jeg være lykkelig :)
Avatar billede w13 Novice
10. oktober 2007 - 18:12 #1
Kan du linke til mymusics? Er bange for, du skal ud i noget Flash (eller Java, hvis du går virkelig pro).
Avatar billede flash-man Nybegynder
10. oktober 2007 - 18:15 #2
hvis du prøver fx. http://midnightonmars.mymusic.dk/diskografi/sang.asp?id=102390

og klikker på det likke højttaler-ikon ude i siden...
Avatar billede w13 Novice
10. oktober 2007 - 18:16 #3
Jep. Når du højreklikker på afspillerikonerne (når du er inde og høre sangen), kan du se, det er lavet i Flash.
Avatar billede flash-man Nybegynder
10. oktober 2007 - 18:16 #4
kan vel egentlig godt være at den er lavet i flash, har jeg ikke lige tænkt på...
Avatar billede flash-man Nybegynder
10. oktober 2007 - 18:18 #5
Men ved du så hvor jeg finder noget lignende i flash?
Avatar billede w13 Novice
10. oktober 2007 - 18:19 #6
Nej, jeg ved ikke, om du kan downloade noget lignende et eller andet sted. Men så har du vel heller ikke mulighed for at redigere udseendet? Har du Flash?
Avatar billede sherlock Nybegynder
10. oktober 2007 - 18:33 #7
Avatar billede flash-man Nybegynder
10. oktober 2007 - 18:47 #8
Jep, jeg har flash, bare ikke installeret og er århundreder siden jeg sidst har brugt det..

Coffeecup-linket er ikke helt hvad jeg har brug for. Skal egentlig bare bruge et lille 'program' der kan hente id3-tags og har en 'søger'..