Avatar billede p-frank Nybegynder
09. juni 2001 - 13:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sponsor søges..

Hej..

Vi søger en sponsor til at hoste vores site.
Hjemmesiden er www.ph4.dk som lige er startet.
Vi er lige nu hostet af freepaq, men da de for det meste er nede søger vi en sponsor.
Du vil få en bannerreklame nederest på alle siderne.

Vi har allerede fået 1 tilbud, men før vi siger ja vil vi lige se om der er andre som vil give et tilbud der måske er bedre.

Hvis det har interesse så skriv til peter@ph4.dk
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
09. juni 2001 - 13:04 #1
Det var måske en ide at siden var oppe, når I skal finde en sponsor...
Avatar billede peterterkildsen Nybegynder
09. juni 2001 - 13:05 #2
Kontakt mig på icq nummer 30375331, og så kan vi lige snakke sammen
Avatar billede p-frank Nybegynder
09. juni 2001 - 13:05 #3
Så finder vi aldrig en sponsor ;)
Avatar billede limemedia Nybegynder
09. juni 2001 - 13:09 #4
hvad går siden ud på ?
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2001 - 13:33 #5
Hvad med at tjekke dem for neden på denne side, når i for jeres side op at køre igen ;o)
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2001 - 00:30 #6
Det er jo lidt svært, når man ikke ved hvad siden omhandler og ikke kan se den. Jeg ville da også gerne have nogle sponsorer til min site netomkring, den ultimative mulitstartside, som gør livet lettere for internetbrugerne.