Avatar billede soljan Nybegynder
18. oktober 2007 - 10:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Vis filsti i sidefod på word 2007 dokument

Hej, Jeg vil gerne have at der står filsti i sidefod på nogle af mine dokumenter, det må gerne være sådan at når dokumentet flyttes, ændres filstien automatisk...  jeg har word 2007!

Noget ala: c:skrivebord/privat/gruppe1/opgave3

Hilsen Jan
Avatar billede sherlock Nybegynder
18. oktober 2007 - 10:59 #1
Indsæt feltet {filename /p} i sidefoden.
Du kan finde det i "Header/footer" toolbaren når du er i visning af header/footer.
Avatar billede japping Nybegynder
18. oktober 2007 - 11:04 #2
Når du er i sidefoden vælger du følgende: Indsæt / Felt. Herefter vælger du "FileName" under feltnavne og afkrydser feltindstillingen "Føj sti til filnavn".
Avatar billede soljan Nybegynder
18. oktober 2007 - 12:00 #3
takker japping, det virker..  er newbe... forsøger at give point til dig:-)
Avatar billede soljan Nybegynder
18. oktober 2007 - 16:09 #4
Kan man lave det sådan den opdater hvis filen flyttes ?
Avatar billede japping Nybegynder
18. oktober 2007 - 18:07 #5
Jeg mangler at lægge et svar. Det får du hermed og så kan du give mig point.