Avatar billede alien_boy Nybegynder
29. oktober 2007 - 18:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til opsætning af trådløs i Vista

Skal have sat trådløs netværk op i lejlighed. Har fået sat routeren til og bærbaren er koblet til med netkabel og det virker fint, men der skulle gerne laves så man kunne bruge trådløs istedet for. Kan sagtens finde ud af at sætte det trådløs op i routeren med kode og det halløj for at andre ikke kommer ind, men nu kommer problemet så. Bærbaren har Vista og er første gang jeg prøver det, så er der en der kan forklare mig hvor man opsætter ens trådløs netkort i Vista altså hvor jeg opsætter den til at bruge den kode til at kunne komme ind på det trådløs netværk. Håber jeg fik formuleret ordenligt ellers så skriv endelig så jeg kan forklare det bedre :D
Avatar billede kenp Novice
29. oktober 2007 - 23:01 #1
Den skulle gerne vise den trådløse forbindelse nede i hjørnet... så er det at klikke på den også vælge dit netværk også taste koden.. (samme måde som i xp)
Avatar billede tonygk Nybegynder
30. oktober 2007 - 10:56 #2
Avatar billede alien_boy Nybegynder
30. oktober 2007 - 17:03 #3
Tak for svaret. Tonygk vil du lige ligge et svar så du kan få dine points? :)
Avatar billede tonygk Nybegynder
30. oktober 2007 - 19:26 #4
Here you here.