Avatar billede agersten Nybegynder
15. november 2007 - 12:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Java aplet lavet i Frontpage virker ikke

Hej Eksperter,

kig venligst ind på http://www.julie-agersten.dk/Fieldstone-Stud.htm og fortæl mig hvorfor jeg ikke kan få det til at virke - der skulle gerne være 8 billeder, der skifter for hvert 2. sekund ;)

på forhånd tak

Julie
15. november 2007 - 12:26 #1
Understøtter dit webhotel brugen af Frontpage Extensions?
Avatar billede agersten Nybegynder
15. november 2007 - 12:28 #2
det ved jeg ikke, hvordan finder jeg ud af det?
15. november 2007 - 13:05 #3
Hvis du ikke har estilt et webhotel MED Frontpage Extensions er det sandsynligvis UDEN.

Det betyder at du ikke kan bruge de helt specielle funktioner i Frontpage, som f.eks. den Rotator, du har anvendt på siden.

Kontakt evt. din udbyder og forhør om mulighederne for at anvende Frontpage Extensions på dit nuværende webhotel. Alternativt kan du finde en anden udbyder, der tilbyder denne funktionalitet.

En tredie mulighed er at løse det med de skiftende billeder på en anden måde. Der finde mange javascripts, der kan dette. Javascripts kræver ikke nogen speciel installation på dit webhotel.

Her er f.eks. et link til et tilfældigt javascript, der kan erstatte Frontpage Rotator'en:
http://www.weberdev.com/get_example-4598.html
Blot tilfældigt udvalgt efter en søgning på Google.
Avatar billede agersten Nybegynder
15. november 2007 - 13:26 #4
tak for hjælpen, jeg har nu bestilt en frontpage udvidelse på mit webhotel ;) du kan bare lave et svar for at få point! :)
15. november 2007 - 13:27 #5
OK.