Avatar billede daae Nybegynder
11. juni 2001 - 17:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PHP Programmør søger arbejde

Hejsa,

Jeg er 22 år og mangler et fuldtidsarbejde.

Jeg er matematisk student og herefter uddannet datamatiker.
Det sidste år har jeg arbejdet som fastansat PHP-programmør, men er blevet fritstillet pga. konkurs.

Jeg har erfaring i HTML, JavaScript, PHP og MySQL, og er ved at lære ASP.

Jeg har været med til at udvikle et CMS system samt flere e-business løsninger, både b2b og b2c.

Jeg bor i trekantsområdet, derfor er job på sjælland på forhånd udelukket.
Avatar billede fbold Nybegynder
23. juli 2001 - 02:08 #1
hejsa har du en email, og jeg skal sende dig et tilbud som job som programmør.
Avatar billede daae Nybegynder
23. juli 2001 - 16:51 #2
Hejsa - henrik@daae.dk :o)
Avatar billede cyberspace Nybegynder
08. august 2001 - 13:30 #3
Prøv alligevel at kigge på denne
http://www.eksperten.dk/spm/56804
Avatar billede daae Nybegynder
21. august 2001 - 10:35 #4
Jeg har endelig fået arbejde :o)