Avatar billede in2designs Nybegynder
21. november 2007 - 16:15 Der er 2 kommentarer

Søger Grafisk Arbejde Betalt.

http://www.pixelstorm.dk

MIn hardisk har været gået ned og alt mit arbejde er væk , har en backup drive men virker ikke helt så alle mine designs er ikke online, men har de fleste printet og som eps . psd . tiff.

Michael Thyrring
MIke@pixelstorm.dk
Avatar billede kennedk Nybegynder
24. november 2007 - 21:55 #1
ikke fordi jeg er grafiker, men jeg forstod ikke noget af det du ville sige :) Tror ikke kun det er mig.
Avatar billede fixbabe Nybegynder
29. november 2007 - 13:57 #2
Ja jeg ville også gerne vide hvad det er du vil, søger du arbejde eller hvad?