22. november 2007 - 16:40 Der er 3 kommentarer

Hjælp til trådløst netværk

Hej hej,

Jeg har to pc'er (en bærbar og en stationær), men har kun ét internet stik. Hvis jeg så vil have begge pc'er på nettet på samme tid, skal jeg så bare købe en trådløs router og så skulle det køre eller skal der noget mere til??

På forhånd tak..!
Avatar billede thesheriff Nybegynder
22. november 2007 - 16:53 #1
Ja en trådløs router skulle kunne gøre tricket :)

Jeg har gode erfaringer med Linksys fx:

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=181069
22. november 2007 - 23:49 #2
Og det er slet ikke afhængig af hvilken pc eller forbindelse man har?? For ellers må det da siges at være en okay billig løsning.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
23. november 2007 - 10:44 #3
Nej. Og du kan altid sætte den op til at køre som Access Point, såfremt det skulle blive nødvendigt.