Avatar billede emmapigen Nybegynder
24. november 2007 - 18:13 Der er 1 løsning

Hjæp til opsætning af router

Hej

Jeg har 2 router. Den første der står i forbindelse med kablet fra tlf stikket og en trådløs router, en linksys wrt54gl.
Mit problem er, at jeg og en ven gerne vil forsætte med at spille
via nettet. Men det kan vi ikke da vi ikke kan få forbindelse til hinandens computere. Jeg ved godt der er noget med portforwarding og Ip add, men jeg ved intet om det. Jeg håber at en venlig sjæl derude, vil hjælpe os med vores problem og guide os igennem opsætningen.
Avatar billede charlie22 Juniormester
25. november 2007 - 16:49 #1
Hvilket spil drejer det sig om ?

Du skal logge ind på linksys routeren for at forwarde