Avatar billede jingle_jim Juniormester
27. november 2007 - 17:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Overlib delt i to

Hejsa

Nogen som kan hjælpe mig med at lave en overlib. Jeg skal have lavet en overlib with a caption, tror jeg det hedder...  http://www.bosrup.com/web/overlib/ har et eks på det jeg gerne vil have: ... or perhaps one with a caption. Jeg har downloadet noget fra hans side, men det er bare en kæmpe kode eller en masse koder.. og det kan jeg slet ikke overskue.. jeg har leget lidt med en simpel overlib her.. og der fylder koden stort set intet.. www.tenniscamp.dk/camps2.htm.

Jeg vil dog gerne have en lidt pænere overlib - håber I kan hjælpe..
Avatar billede jingle_jim Juniormester
27. november 2007 - 17:52 #1
I skal ikke tage jer af den store sorte boks.. det er noget andet jeg leger lidt med..
Avatar billede roenving Novice
27. november 2007 - 17:56 #2
Brug scriptet fra den fulde pakke, så kan du nemlig kalde og få hvadsomhelst ud af det !-)

-- at hans kode er _meget_ omfattende skyldes browser-forskelligheder, som koden derfor skal bruge rigtig mange kræfter for at udligne !o]

-- og at bestemme, om der er en caption på, gøres jo fra kaldet (ofte en onmouseover-ting !-)
Avatar billede jingle_jim Juniormester
27. november 2007 - 21:09 #3
men jeg forstår ikke hele den pakke.. der er jo 11 filer..