Avatar billede lefle Nybegynder
29. november 2007 - 17:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hvilken ny skærm, pris ml. 2000 - 3500 kr.

Hey folkens...

Har brug for lidt råd omkring hvilken skærm jeg skal invistere i.

Den skal bruges på en ny PC jeg har samlet og skal bruges til FPS spil, så den må gerne have en god updateringshastighed. Skærmen må også gerne være ml. 20" og 24".

Prisen skal ligge ml 2000 kr og 3500 kr... men da jeg ikke selv har ret meget styr på hvad der er godt, ville jeg høre om i kunne give mig en god ansvisning til en super skærm.

I må meget gerne begrunde svaret i stedet for bare at lave et link til edbpriser, da jeg gerne vil vide hvorfor!

Vh. Michael
Avatar billede madshammer Nybegynder
29. november 2007 - 17:57 #1
Samsung!! ... LG kan også bruges, men jeg ville klart foretrække Samsung!

Eksempelvis: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=385951

mvh.
madshammer
Avatar billede kfz Nybegynder
29. november 2007 - 23:33 #2
har selv lige købt ny skærm i går, efter en måned med læsning af anmeldelser osv. valget faldt på samme skærm som madshammer linker til, og jeg er suverænt tilfreds med mit køb, du får virkelig meget skærm for pengene, og det føles som om jeg har over dobbelt så stort skærmareal(gik fra en 17" LCD).
Avatar billede lefle Nybegynder
30. november 2007 - 11:59 #3
Tak for jeres svar... tror det bliver den skærm så.