Avatar billede larsny Nybegynder
09. december 2007 - 19:24 Der er 7 kommentarer

On Power Button?

Jeg vil udvikle et program der skal lave noget synkronisering før en computer bliver slukket.

Er der en måde hvorpå jeg kan fange når der trykkes på power knappen på ens pc?

Så kan jeg jo fra programmet få den til at lukke ned når den er færdig :)
Avatar billede leif Seniormester
09. december 2007 - 19:34 #1
Du kan konfigurerer maskinen til at køre nogen programmer med LogOff
Avatar billede larsny Nybegynder
09. december 2007 - 19:54 #2
Ikke lige det svar jeg leder efter, men ved du hvordan man gør det du skriver, så jeg kan bruge det som alternativ, hvis jeg ikke finder svar på mit spørgsmål?
Avatar billede leif Seniormester
09. december 2007 - 19:56 #3
Ja, det kan sættes via en Policy på maskinen ! Om man kan sætte det i et script er jeg i tvivl om.
Avatar billede mr-kill Nybegynder
09. december 2007 - 21:58 #4
Hvis programmet kører mens computeren er tændt så kan du bare bruge at onClose event i dit program? for når windows lukker så lukker det jo først programmerne der kører.
Avatar billede larsny Nybegynder
09. december 2007 - 22:09 #5
mr-kill er der ikke en timeout på det?
Jeg snakker om at det kan være flere musik filer der skal flyttes frem og tilbage over trådløst netværk...
Avatar billede mr-kill Nybegynder
09. december 2007 - 22:14 #6
Nårh ja.. Hvis det tager lang tid, så kan det godt være det ikke virker :S
Avatar billede mr-kill Nybegynder
09. december 2007 - 22:20 #7