Avatar billede Peter Praktikant
11. december 2007 - 09:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Simpelt tegneprogram til tekniske tegninger.

Hej eksperter,
jeg skal til at lave nogle ret simple tekniske tegninger men har i den forbindelse svært ved at finde et godt gratis tegneprogram.
Tegningerne skal sådan set ikke være i 3D, men det var den kategori der umiddelbart passede bedst.

Så spørgsmålet er om nogle kender et godt gratis program der kan tegne rimeligt simple snittegninger.
Avatar billede kats Nybegynder
12. december 2007 - 06:54 #1
Avatar billede dstjulle Nybegynder
20. december 2007 - 09:29 #2
http://www.cadstd.com/  er også et godt og næmt program at bruge
Avatar billede chazeftw Nybegynder
23. juli 2012 - 15:52 #3
www.tegneprogrammer.dk

Der finder du helt sikkert noget..
Avatar billede James456 Praktikant
04. april 2018 - 13:04 #4
Make a free test account on manymo if you do not already have one.    https://snapchatlogin.co    Actually Snapchat is fundamentally an informing application.