Avatar billede jensen5 Nybegynder
17. januar 2008 - 17:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hi JACK fil

Har problemer med at computeren "fryser" fast, og er nødt til at gebnstarte ofte, nogen som gider tjekke denne Hi Jack Fil
Avatar billede jensen5 Nybegynder
17. januar 2008 - 17:34 #1
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.0 (BETA)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\Dit.exe
C:\WINDOWS\AGRSMMSG.exe
C:\WINDOWS\mHotkey.exe
C:\WINDOWS\CNYHKey.exe
C:\PROGRA~1\CA\ETRUST~1\realmon.exe
C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\LaunchApplication.exe
C:\Programmer\Microsoft IntelliPoint\point32.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\WCESCOMM.EXE
C:\Programmer\Windows Media Player\WMPNSCFG.exe
C:\Programmer\Grisoft\AVG Anti-Spyware 7.5\guard.exe
C:\Programmer\IVT Corporation\BlueSoleil\BTNtService.exe
C:\Programmer\CA\eTrust Antivirus\InoRpc.exe
C:\Programmer\CA\eTrust Antivirus\InoRT.exe
C:\Programmer\CA\eTrust Antivirus\InoTask.exe
C:\Programmer\CA\SharedComponents\CA_LIC\LogWatNT.exe
C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
C:\Documents and Settings\Rasmus Jensen\Skrivebord\HiJackThis_v2.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.euroinvestor.dk/
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\ssv.dll
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [Genvej til egenskabsside for High Definition Audio] HDAudPropShortcut.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Dit] Dit.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AGRSMMSG] AGRSMMSG.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CHotkey] mHotkey.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ledpointer] CNYHKey.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Realtime Monitor] C:\PROGRA~1\CA\ETRUST~1\realmon.exe -s
O4 - HKLM\..\Run: [PCSuiteTrayApplication] C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\LaunchApplication.exe -startup
O4 - HKLM\..\Run: [IntelliPoint] "C:\Programmer\Microsoft IntelliPoint\point32.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] C:\Programmer\Winamp\winampa.exe
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - HKCU\..\Run: [H/PC Connection Agent] "C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\WCESCOMM.EXE"
O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [WMPNSCFG] C:\Programmer\Windows Media Player\WMPNSCFG.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')
O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User 'Default user')
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_10\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Create Mobile Favorite - {2EAF5BB1-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\INetRepl.dll
O9 - Extra button: (no name) - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\INetRepl.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Create Mobile Favorite... - {2EAF5BB2-070F-11D3-9307-00C04FAE2D4F} - C:\Programmer\Microsoft ActiveSync\INetRepl.dll
O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - %windir%\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe (file missing)
O16 - DPF: {07D09E9E-C667-45DD-B035-217BC2A61A3B} (ActiveX sikkerhedssoftware Control) - https://www.sparnord.dk/package/sdc/external/activex/ActiveXSikkerhedssoftware-prod-1.10.cab
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1098098134250
O16 - DPF: {D821DC4A-0814-435E-9820-661C543A4679} (CRLDownloadWrapper Class) - http://drmlicense.one.microsoft.com/crlupdate/en/crlocx.ocx
O20 - Winlogon Notify: SASWinLogon - C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Browseui preloader - {438755C2-A8BA-11D1-B96B-00A0C90312E1} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O22 - SharedTaskScheduler: Component Categories cache daemon - {8C7461EF-2B13-11d2-BE35-3078302C2030} - C:\WINDOWS\system32\browseui.dll
O23 - Service: AVG Anti-Spyware Guard - Anti-Malware Development a.s. - C:\Programmer\Grisoft\AVG Anti-Spyware 7.5\guard.exe
O23 - Service: BlueSoleil Hid Service - Unknown owner - C:\Programmer\IVT Corporation\BlueSoleil\BTNtService.exe
O23 - Service: CA License Client (CA_LIC_CLNT) - Computer Associates - C:\Programmer\CA\SharedComponents\CA_LIC\lic98rmt.exe
O23 - Service: CA License Server (CA_LIC_SRVR) - Computer Associates - C:\Programmer\CA\SharedComponents\CA_LIC\lic98rmtd.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: eTrust Antivirus RPC Server (InoRPC) - Computer Associates International, Inc. - C:\Programmer\CA\eTrust Antivirus\InoRpc.exe
O23 - Service: eTrust Antivirus Realtime Server (InoRT) - Computer Associates International, Inc. - C:\Programmer\CA\eTrust Antivirus\InoRT.exe
O23 - Service: eTrust Antivirus Job Server (InoTask) - Computer Associates International, Inc. - C:\Programmer\CA\eTrust Antivirus\InoTask.exe
O23 - Service: iPodService - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Event Log Watch (LogWatch) - Computer Associates - C:\Programmer\CA\SharedComponents\CA_LIC\LogWatNT.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - C:\Programmer\PC Connectivity Solution\ServiceLayer.exe
O23 - Service: X10 Device Network Service (x10nets) - X10 - C:\PROGRA~1\COMMON~1\X10\Common\x10nets.exe
O24 - Desktop Component 0: (no name) - http://www.jobindex.dk/logo/kongsbak.gif
O24 - Desktop Component 1: (no name) - http://www.randstad.dk/files/images/general/gtky_stack.gif

--
End of file - 7833 bytes
17. januar 2008 - 18:41 #2
Umiddelbart ikke noget ifølge loggen...

Registreringsdatabase oprydning kan anbefales ->
RegCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm (Specielt punktet [Problemer]...)
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller NEJ til den.
(Du kender jo den fra tidliger...)

Kan det være et varme problem ? ->
http://www.spywareinfo.dk/#/tip-og-tricks/rens_taern.htm
Avatar billede jensen5 Nybegynder
18. januar 2008 - 00:01 #3
Ok Jeg takker, ccleaner er kørt, men tror meget nemt at det kan være problemet med varmen, da min blæser kører ufatteligt meget i forhold til da jeg købte computeren. Så må rengøre den indvendigt imorgen, Smid et svar for point.
18. januar 2008 - 08:14 #4
Ping...
(Det var et [svar]....)
Avatar billede mark-ch Nybegynder
26. januar 2008 - 20:06 #5
okay det med blæseren kan godt være en virus som jeg har hørt om jeg laver viruser til mine "venner"..eller også kan det være at den blæser skal skiftede til en ny
Avatar billede jensen5 Nybegynder
28. januar 2008 - 22:57 #6
Mark-ch du skriver du "laver" viruser til dine "venner"... Helbreder du deres virus eller inficerer du ligefrem med Virus? Anyway må jeg vel bare acceptere at comp. larmer lidt ekstra indimellem. Håber da ikke du er en af dem som "opfinder" Viruser
Avatar billede mark-ch Nybegynder
24. februar 2008 - 12:26 #7
jo det har jeg.. jeg sender dem kun hvis de ville have dem men en af mine venner og mig laver viruser sammen jeg har lavet en man bare skal åbne også lukkere pc`en ned for altid har prøvet..

der stod med det samme man startede pcen

windows mangler en system fil. filen kan ikke findes

det stod der..