Avatar billede anders_lun Nybegynder
28. januar 2008 - 13:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Feedback på design..

Hejsa, hvad synes i om denne side, som jeg pt. arbejder på:
www.dorchdanola-netbutik.dk ..

Søger både godt og dårligt kritik, shoppen er endvidere ikke færdige endnu da der hver dag kommer noget nyt som kan gøres bedre.. Hvad synes i om shoppen?
Avatar billede 13thsky Nybegynder
28. januar 2008 - 14:07 #1
Undermenuerne er svære at læse -> mørkgråt med sort skrift.
Domænenavnet indbyder ikke til en webshop succes. Den er for svær at huske og stave.
Måske ville de være en fordel med færre produkter på hver side.
En mere tydelig Læg i indkøbskurven-knap ville nok øge chancerne for salg.

Ellers dejligt at der ikke er meget lir på siden -> overskuelig.

/13
Avatar billede simonia Nybegynder
28. januar 2008 - 19:23 #2
Jeg synes faktisk din side er fin som den er. Når vi ikke snakker en personlig hjemmeside men erhvervmæssig, så er det enormt vigtigt at undgå unødvendigt tingentangel og opretholde brugervenligheden, det synes jeg du gør her. De grønne farver er beroligende og gode for det læsende øje, så det er et godt valg.
Held og lykke med det.
Simonia
Avatar billede weevil_dk Nybegynder
14. februar 2008 - 10:04 #3
Dolce and Gabbana logoet? hvorfor bruger du det?
Avatar billede js_delphi Nybegynder
20. marts 2008 - 23:07 #4
Jeg synes login felterne nederst til venstre er mystiske:
Der staar B2B Login: efterfulgt af endnu et :
Hvad et det foerste felt?
Jeg gaar ud fra, at det andet felt er til password. Eller er det det foerste?

Forstaar du, hvad jeg mener?