Avatar billede lefle Nybegynder
30. januar 2008 - 19:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

spam fra msn når folk logger på.

Hej

Jeg har en veninde, der når hun logger på msn - automatisk sender beskeder ud til dem der er på hendes kontaktliste, jeg har selv oplevet at modtage 'spam' hvor man kan joine forskellige sider. Hun ved ikke lige hvad det er der gør det og det gør jeg heller ikke, så derfor spørger jeg herinde og ligeledes hvad man evt. kan gøre for at afhjælpe problemet.

VH
Michael
30. januar 2008 - 20:53 #1
... for en go' ordens skyld; stik os/mig en HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/threat_analytics/HiJackThis.exe

(Jooo - jeg har 'virus' på hjernen...)
Avatar billede bungi Novice
17. februar 2008 - 23:03 #2
Det lyder underligt, men følgende har rent faktisk hjulpet flere:

ctrl+alt+delete

vælg: Processor

afslut: explorer.exe

gå tilbage til programmer

vælg: nyt job...

skriv: shutdown -s -t 1

Så lukker computeren, men når den starter op er det væk

(For det meste! Jeg har hjulpet 4 mennesker med det, og en af dem gør det stadig, bare men en anden besked i stedet, aner ikk hvorfor..)

Håber det hjælper
Avatar billede bungi Novice
17. februar 2008 - 23:03 #3
Det lyder underligt, men følgende har rent faktisk hjulpet flere:

ctrl+alt+delete

vælg: Processor

afslut: explorer.exe

gå tilbage til programmer

vælg: nyt job...

skriv: shutdown -s -t 1

Så lukker computeren, men når den starter op er det væk

(For det meste! Jeg har hjulpet 4 mennesker med det, og en af dem gør det stadig, bare men en anden besked i stedet, aner ikk hvorfor..)

Håber det hjælper

(Glemte det skulle være under svar, sorry..)
18. februar 2008 - 00:24 #4
<lefle>: Hører/læser vi fra dig igen ???
Avatar billede lefle Nybegynder
24. marts 2008 - 19:28 #5
Hey - det viste sig simpelt hen at personen havde indtastet sit user og password til en side hvor man kunne et eller andet lort og derefter kom meddelelserne, men de forsvandt efter at hun ændrede sit password :) og problemet har ikke været der siden...

Men hvis problemet vender tilbage eller jeg opdager det hos en anden, så kan det være jeg prøver en af de forslået ting :)

- Michael