Avatar billede mhvidtsted Nybegynder
31. januar 2008 - 15:34 Der er 29 kommentarer

Mangler drivere til min bærbar efter installation af xp.

Hej derude, jeg har lige købt en lækker bærbar, problemet var selvfølgelig bare at den blev lancieret med Vista, derfor efter mange forsøg med sata-disken fik jeg endelig installeret XP. Nu mangler der selvfølgelig bare en del driver til bl.a: Soundcard, Skærmkort, Netværk, fingerprint sensor. OSV ....

Selvfølgelig kan man kun hente drivere fra HP's egen hjemmeside der kun understøtter Vista - omfg.!

Modellen af bærbaren er:
HP Pavilion dv6637eo

Her er et link så specifikationerne også kan ses:
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=418621
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2008 - 16:04 #1
Prøver du på at være morsom??http://www.eksperten.dk/spm/817317
Avatar billede mhvidtsted Nybegynder
31. januar 2008 - 18:38 #2
Nej, for halvdelen af link'sne virker ikke, men tak for hjælpen alligevel.
Avatar billede mhvidtsted Nybegynder
31. januar 2008 - 18:41 #3
og hvis det kan være til mere gavn hvis du vil hjælpe mig, har jeg fundet ud af at (som du også kan se øverst) at modellen er en:
HP Pavilion dv6637eo
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=418621

og ikke en hp pavilion dv6500 som jeg har skrevet i det andet spørgsmål om hjælp...
Avatar billede flintstone Novice
31. januar 2008 - 19:07 #4
Avatar billede flintstone Novice
31. januar 2008 - 19:08 #5
....en bette smule så da......c",)
Avatar billede mhvidtsted Nybegynder
31. januar 2008 - 21:56 #7
tusind tak, men lyd driveren kan ikke hentes fra den hjemmeside?
-når jeg trykker på download fra et af de tre mirrors sker intet...
Avatar billede peet-49 Novice
01. februar 2008 - 08:56 #8
På lydfilen trykker du i højre side på GO
Avatar billede mhvidtsted Nybegynder
01. februar 2008 - 13:42 #9
Når jeg trykker på den kommer jeg ind på en side som ikke kan vises
--> ingen download.....
Avatar billede mhvidtsted Nybegynder
01. februar 2008 - 20:42 #11
tusind tak, lyden virker perfekt nu :)
nu mangler jeg kun lan-kortet det vil sige min realtek - ethernet lan, (tror jeg det hedder.?)

Der er selvfølgelig 9 knapper som kun virker med HP's program kaldet Quick Launch Button, jeg kan ikke downloade det fra deres hjemmeside til min com, er der nogle der kan hjælpe med dette?

Der sidder en af disse moderne fingerprint sensorer ved siden af tasterne, ved i om der findes en driver til den nu hvor jeg har xp.?

TUSIND TAK for hjælpen indtil videre, det er rart med nogle kloge hoveder.
Avatar billede mhvidtsted Nybegynder
01. februar 2008 - 20:57 #12
Er der nogle som vil have point?
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. februar 2008 - 22:48 #13
Du skal ikke lukke før dine problemer er løst...

Har du prøvet disse 2 jeg linker til?
ftp://ftp.hp.com/pub/softpaq/sp33501-34000/sp33645.exe
ftp://ftp.hp.com/pub/softpaq/sp33501-34000/sp33574.exe
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. februar 2008 - 22:48 #14
Og det er til netkort...
Avatar billede mhvidtsted Nybegynder
02. februar 2008 - 01:35 #15
Når jeg trykker på de 2 links kommer der en side frem der ikke kan vises?
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. februar 2008 - 13:24 #16
Avatar billede mhvidtsted Nybegynder
02. februar 2008 - 18:32 #17
De virker altså ikke når jeg prøver :S  ... Måske noget med at de bliver hentet fra en FTP-server, og da jeg går på Kostskole har vores sindsyge IT-folk sikkert slået alt download fra...?
Men tak alligevel.
Avatar billede mhvidtsted Nybegynder
02. februar 2008 - 18:32 #18
Det giver faktisk lidt mening, for alle de sider folk har fundet det til mig som jeg skal bruge har ikke virket da det var en FTP-server. :S
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. februar 2008 - 21:10 #19
Avatar billede mhvidtsted Nybegynder
03. februar 2008 - 10:37 #20
Nu kunne jeg da i hvert fald downloade dem , tak, men efter jeg har installeret dem, burde der så ske noget? -for det gør der ikke.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. februar 2008 - 11:52 #21
Du skal kun installere den ene...

Virker den ikke, fjerner du den igen og prøver den anden.
Avatar billede mhvidtsted Nybegynder
04. februar 2008 - 17:12 #22
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. februar 2008 - 20:07 #24
Jeps! Men så vidt jeg kan se er det samme fil?
De hedder begge sp38171.exe
Avatar billede mhvidtsted Nybegynder
04. februar 2008 - 20:24 #25
Hmm, det skal nok passe, men de fylder ikke det samme?
Og så står der heller ikke beskrevet det samme om dem?
Avatar billede mhvidtsted Nybegynder
05. februar 2008 - 19:15 #26
Kunne du uploade filerne for mig?
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. februar 2008 - 19:58 #27
Prøver luige igen - det glippee vist igår...
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. februar 2008 - 19:58 #28
Og jo - de fylder begge 19,6 Mb
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. februar 2008 - 20:08 #29